El sindicat UGT ha tornat a alertar aquest dilluns de manca de seguretat als combois del Trambesòs, especialment al seu pas pels "barris més conflictius" de Badalona i Sant Adrià de Besòs.
Segons ha denunciat el sindicat a través d'un comunicat, la matinada de dissabte un grup de "set o vuit" joves va agredir violentament els vigilants de seguretat de la parada de Sant Adrià, així com al conductor del comboi en el que viatjaven, després d'advertir-los que no podien fumar dins del vagó. Dos des agressors van ser detinguts.
Des de la UGT, asseguren que és un episodi més d'un reguitzells d'incidents i és per això que reclamen reforçar les mesures de seguretat per garantir la integritat de treballadors i usuaris, així com la implicació d'ajuntament i forces de seguretat.
ARA A PORTADA
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
-
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 19 d’agost de 2013 a les 13:55
Et pot interessar
-
Societat
Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí
-
Societat
Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya
-
Societat
Les entitats mantenen el pols contra la prefectura de Via Laietana i convoquen una manifestació pel 23-N
-
Societat
El pla Collboni per instal·lar 500 càmeres enfocarà als punts amb més delictes o manifestacions
-
Societat
Els treballadors del metall tornen a tallar algunes carreteres aquest dijous al matí
-
Societat
El temps d'aquest dijous 30 d'octubre de 2025: núvols arreu i pluja a tres comarques
