Protecció Civil ha donat per finalitzada l'alerta del pla Ventcat un cop finalitzat l'episodi de ventades més intenses sense que hagi generat incidències destacables. El pla d'emergències per ventades ha quedat en fase de prealerta perquè el Servei Meteorològic de Catalunya preveu que es puguin produir ratxes fortes de vent a bona part de Catalunya, sobretot al litoral i prelitoral sud, a l'Empordà i a cotes altes del Pirineu.
El servei meteorològic ha informat de ratxes de vent de 109,4 km/h a Espot, a una cota de 2.519 metres; 94,7 km/h a Mont-roig del Camp; 92,2 a Puig Sesolles, a 1.668 metres; 92,2 a Salòria, a 2.451 metres; també 92,2 a la Bonaigua, a 2.266 metres; 87,5 a Font-rubí, i 87,1 a Montserrat-Sant Dimes. Durant la nit, els Bombers de la Generalitat no han registrat avisos d'incidències causades pel vent.
[plantillavirals]
Protecció Civil dona per finalitzada l'alerta per ventades
Espot registra una ratxa de vent de 109 km/h i Mont-roig del Camp de 94, però no s'han registrat incidències destacades

- Pluja a Barcelona -
- Alfons Puertas / Observatori Fabra
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de gener de 2022 a les 19:47
Et pot interessar
-
Societat El Sindicat de Llogateres exigeix a Consum el tancament de tots els pisos turístics
-
Societat Parlon, sobre l'atropellament a Cornellà: "veurem quines mesures s'han de prendre per evitar que es produeixi" de nou
-
Societat Desallotgen activistes que exigien desbloquejar comptadors socials a una oficina d'Endesa
-
Societat L'Ajuntament reivindica la reducció del turisme al Park Güell malgrat les queixes veïnals
-
Societat El temps d'aquest dimarts 20 de maig: nuvolades i algun ruixat
-
Societat Els escollits dels pressupostos participatius de Barcelona: 76 iniciatives veïnals guanyadores