La saga Avatar és, sens dubte, un conjunt de pel·lícules que no deixen al món del cinema indiferent. El 2009 es va estrenar la primera entrega, que va commoure tota una època i es va convertir en un dels films de ciència ficció més importants de la història, amb en Sam Worthington i la Zoe Saldaña com a protagonistes.
Les carreres d'ambdós actors van escalar desorbitalment després de la pel·lícula, que just ha estrenat la segona part aquest divendres als cinemes, tretze anys després: Avatar: El sentit de l'aigua. Worthington interpreta Jake Sully, igual que en la primera pel·lícula.
Amb motiu de l'estrena, Worthington ha concedit una entrevista a la revista Vanity, on ha confessat que la fama generada arran de la primera entrega del film van generar-li molts problemes: ansietat i alcoholisme, que provocava que es comportés com el que ell mateix anomena, un "begut emocional", ja que es tornava erràtic i amb les emocions a flor de pell, i posessin en risc la seva relació amb la família i dona.
L'actor consumia grans quantitats d'alcohol per evadir-se de la realitat. Tothom li demanava fotografies i el paraven a tot arreu, i això li provocava una gran ansietat. Worthington confessa que l'alcoholisme és un problema comú a Austràlia, país de procedència de l'actor. Després d'un ultimàtum per part del seu entorn proper, l'actor adonar-se de la gravetat de la qüestió i va canviar d'hàbits.
Sam Worthington, protagonista d'Avatar, confessa que la fama el va fer caure en l'alcoholisme
L'actor va començar amb ansietat i ànsies per beure després de l'estrena de la primera pel·lícula d'Avatar, el 2009
- Sam Worthington interpreta Jake Sully a Avatar i Avatar: El sentit de l'aigua -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Montero ensenya les cartes del finançament: model a principis d'any amb «singularitats» sense aclarir l'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
El Govern, satisfet amb les línies mestres del nou finançament: «Respectarà la singularitat de Catalunya» Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Les comunitats del PP acusen Montero de «mentir» amb el finançament: «Ve al dictat dels independentistes»
-
El govern espanyol planteja a les autonomies un dèficit del 0,1% entre 2026 i 2028 Bernat Surroca Albet
-
Pistes sobre el futur de Carles Puigdemont: com s'ha d'interpretar la sacsejada a Junts? Oriol March
Publicat el 17 de desembre de 2022 a les 15:52
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dimarts 18 de novembre: baixen notablement les temperatures
-
Societat
Amazon vol acomiadar 978 treballadors de les oficines corporatives de Barcelona
-
Societat
Martorell (Junts-PSC) multarà agafar aigua de les fonts amb l'argument de perseguir els ocupes
-
Societat
Ràdios de piles, medicaments o menjar en llauna: els imprescindibles del kit d'emergència del Govern
-
Societat
Els plats estrella de la nova xarcuteria de Marc Ribas a Barcelona que obrirà aquest dimecres
-
Societat
Tensió entre sindicats d'Educació: La Intersindical denuncia una agressió de la líder de CCOO
