Els Mossos d'Esquadra i la Policia Local d'Alella, al Maresme, han detingut aquesta nit tres persones per desordres públics i llançament d'objectes contra els agents. Els fets han passat al voltant de la una de la matinada a la plaça de l'Hort de la Rectoria, on se celebrava un dels balls de la Festa Major, segons ha confirmat l'ACN.
La policia ha rebut l'avís en relació amb una baralla i s'ha desplaçat a la plaça amb diverses unitats, entre les quals l'Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) dels Mossos. Quan els agents han arribat, un grup els ha rebut hostilment. Els Mossos han fet dos arrestos per desordres públics i atemptat contra agents de l'autoritat i la Policia Local ha detingut una tercera persona.
Fa just una setmana, els Mossos d'Esquadra també van detenir tres persones i en van denunciar vuit més per enfrontar-se i llançar objectes contra agents policials a les Santes de Mataró. Els incidents van passar durant el desallotjament del Parc Central, al voltant de les sis del matí, després de la nit i matinada de concerts de Festa Major.