Troben un home de 84 anys mort dins d'un pou a Lloret de Mar
La víctima va ser vista per última vegada durant la tarda de la revetlla de Sant Joan passejant el seu gos

- Els cossos han estat trobats a 50 metres de la costa -
- Wikipedia Commons
Ara a portada
-
Cultura Pere Lluís Font: «Els catalans tenim tendència a la servitud voluntària perquè ser lliure costa» Pep Martí i Vallverdú
-
-
Política Els Comuns, un any després del 12-M: defensors de l'habitatge amb una aritmètica a favor Sara Escalera
-
Política Junts es planteja presentar una esmena a la totalitat a la reducció de la jornada laboral al Congrés Redacció
-
Publicat el 26 de juny de 2022 a les 16:22
Un veí de 84 anys de Lloret de Mar (la Selva) ha estat localitzat sense vida aquest dissabte surant a l'interior d'un pou situat fora del nucli urbà de la mateixa localitat. Un ciutadà va topar-se amb el cos a primera hora del matí i va alertar els equips de recerca que el buscaven des de divendres després que la família notifiqués la seva desaparició.
L'home va ser vist per última vegada durant la tarda de la revetlla de Sant Joan a l'avinguda de les Alegries mentre passejava el seu gos. L'animal també va aparèixer al pou, ofegat.
Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per tal d'esclarir els fets, però la policia estaria treballant amb la hipòtesi d'una mort accidental.
Et pot interessar
-
Societat Protecció Civil fa una crida a la precaució per l'alerta per pluges intenses a tot Catalunya
-
Societat Macrodispositiu dels Mossos a la xarxa de bus de Barcelona: 28 detinguts per 133 furts
-
Societat Mor un cavall a la Trobada Nacional dels Tres Tombs a Barcelona
-
Societat Aquestes són les carreteres més mortíferes en el primer tram d'any negre a Catalunya