Una dona ha mort aquest divendres al matí atropellada per un vehicle a Torres de Segre (el Segrià). Els fets han passat al carrer Pau Casals, número 3 i els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 9.21 hores.
Per causes que encara s'estan investigant, un turisme ha atropellat la dona quan travessava el carrer per un pas de vianants. Pel que fa al conductor del turisme, els Mossos d’Esquadra informen que s’ha procedit a la seva detenció, atès que ha donat positiu a la prova de substàncies estupefaents.
Arran de la incidència, s’han activat quatre patrulles del cos dels Mossos d’Esquadra i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Un conductor drogat mata una dona que creuava per un pas de vianants al Segrià
Societat
Els Mossos d'Esquadra han detingut l'home
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de març de 2019 a
les 12:11
Et pot interessar
-
Societat
Rodalies recupera la normalitat després de la suspensió temporal de l'R2 Sud i els Regionals
-
Societat
TMB instal·la barreres antiinundacions a Barcelona davant la previsió de pluja
-
Societat
Els micropobles reclamen un marc normatiu propi per a l'escola rural
-
Societat
Plataforma per la Llengua alerta que la catalanofòbia «afebleix el prestigi social del català»
-
Societat
«Estem cansades de ser la persona que fent birres ha de dir que no es faci un comentari sexista»
-
Societat Renfe suspèn la circulació de l’R2 Sud i els Regionals Sud aquesta nit per la previsió de pluges
