Un home ha mort ofegat aquest dimecres al migdia a la platja del Castell de Palamós, segons ha informat Protecció Civil. El Centre de Coordinació d'Emergències de Catalunya ha rebut l'avís de la mort de l'home a dos quarts de tres d'aquest migdia.
L'home, de 69 anys i nacionalitat espanyola que es trobava a la platja amb la seva dona, hauria entrat a l'aigua per banyar-se i uns minuts més tard ha estat vist surant i aparentment estava inconscient.
El servei de socorristes de la platja ha rescatat el cos de la persona i l'ha portat fins la sorra on li han realitzat la primera assistència. SEM i Mossos han actuat en el sinistre. A la platja hi onejava la bandera verda.
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de juliol de 2013 a les 16:41
Et pot interessar
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»