L'incendi que ha cremat aquest dilluns 2,8 hectàrees a Montcada i Reixac (Vallès Occidental) està controlat i hi queden vuit dotacions remullant la superfície afectada, segons han informat els Bombers de la Generalitat al voltant de les vuit del vespre.
El foc s'ha declarat al turó d'en Tort de la localitat, al costat de la carretera BV-5001, a l'alçada del quilòmetre 7,2. En un primer moment ha mobilitzat setze vehicles terrestres i set mitjans aeris, quatre avions de vigilància i atac, dos helicòpters bombarders i un de comandament. El foc s'ha declarat al voltant de les dotze del migdia i s'ha donat per controlat a quarts de quatre.
Des d'un primer moment, els bombers han centrat els seus esforços en aturar la progressió de les flames pel mateix turó.

Com a conseqüència del foc, s'han desallotjat els veïns de dues cases properes a l'incendi. Segons ha explicat l'alcaldessa de Montcada i Reixac, Maria Elena Pérez, el desallotjament s'ha fet per precaució i al cap de poca estona, els veïns han pogut tornar a casa seva.

El foc ha començat a la zona de Can Miralpeix, ubicada a la Serralada de la Marina de Montcada i Reixac.
Un incendi crema 2,8 ha a Montcada i Reixac
Quinze comarques en risc molt alt d'incendis en ple octubre
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’octubre de 2011 a les 18:07
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dimecres 7 de gener: es mantenen les alertes per fred i neu
-
Societat
Mor un home sense llar en un pàrquing a Badalona durant l'onada de fred
-
Societat
La grip es manté per sobre del nivell moderat de transmissió després de Nadal
-
Societat
Una administració de loteria del Prat de Llobregat ven 7 dècims del primer premi i ha de tornar 3 més
-
Societat
El 06703, primer premi de la loteria de Reis 2026, cau a una desena de municipis catalans
-
Societat
Catalunya registra mínimes de -12 graus el dia de Reis en plena onada de fred
