L'incendi que ha cremat aquest dilluns 2,8 hectàrees a Montcada i Reixac (Vallès Occidental) està controlat i hi queden vuit dotacions remullant la superfície afectada, segons han informat els Bombers de la Generalitat al voltant de les vuit del vespre.
El foc s'ha declarat al turó d'en Tort de la localitat, al costat de la carretera BV-5001, a l'alçada del quilòmetre 7,2. En un primer moment ha mobilitzat setze vehicles terrestres i set mitjans aeris, quatre avions de vigilància i atac, dos helicòpters bombarders i un de comandament. El foc s'ha declarat al voltant de les dotze del migdia i s'ha donat per controlat a quarts de quatre.
Des d'un primer moment, els bombers han centrat els seus esforços en aturar la progressió de les flames pel mateix turó.

Com a conseqüència del foc, s'han desallotjat els veïns de dues cases properes a l'incendi. Segons ha explicat l'alcaldessa de Montcada i Reixac, Maria Elena Pérez, el desallotjament s'ha fet per precaució i al cap de poca estona, els veïns han pogut tornar a casa seva.

El foc ha començat a la zona de Can Miralpeix, ubicada a la Serralada de la Marina de Montcada i Reixac.
Un incendi crema 2,8 ha a Montcada i Reixac
Quinze comarques en risc molt alt d'incendis en ple octubre
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
10 d’octubre de 2011 a
les 18:07
Et pot interessar
-
Societat
Mor Josep Maria Cadena, impulsor de l'«Avui», als 90 anys
-
Societat
Els canvis de la DGT en la renovació del permís de conduir que afecten els majors de 65 anys
-
Societat
Els metges estenen la campanya per deixar de fer hores extra als CAP i endureixen la pressió al Govern
-
Societat
Les famílies afectades pels retards amb un nou institut de Barcelona ocupen el carrer
-
Societat
La defensa de Jonathan Andic denunciarà davant un jurat popular la vulneració de la seva presumpció d'innocència
-
Societat
Codi lliure i verificació constant: així s'ha gestat la consulta per avalar (o no) l'acord amb Educació
