Un motorista ha mort aquest diumenge en un accident que s'ha produit a Montmell, al Baix Penedès.
El Servei Català de Trànsit informa que aquest matí hi ha hagut un sinistre de trànsit al punt quilomètric 7,4 de la TV-2401. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís de l’accident a les 10.29 h.
Per causes que encara s'estan investigant, han col·lidit un turisme i una motocicleta. Com a conseqüència de la topada, ha mort el conductor del vehicle de dues rodes.
Arran de la incidència, s’han activat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat, dues ambulàncies i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Un motorista mor en un accident al Montmell, al Baix Penedès
Societat
Han col·lidit un turisme i una motocicleta
ARA A PORTADA
-
Política L'Audiència Nacional obre causa per investigar l'entrada massiva de migrants a Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política Sánchez s'erigeix en «punta de llança» contra l'ascens de la ultradreta i crida a la resistència ACN
-
Política Illa demana una treva als sindicats per poder resoldre els problemes de l'educació Bernat Surroca Albet
-
Societat «El nou curs comença a l'abril»: així planifiquen mestres i direccions el retorn a l'aula Gerard Mira
Publicat el
08 de març de 2020 a
les 11:46
Et pot interessar
-
Societat
Aules i llengua
-
Societat
Nous pisos de pas per a famílies sense llar (i altres perfils) a Barcelona
-
Societat
Retards a l'R2 i l'R2 Sud per una incidència a l'estació de França
-
Societat
La Fiscalia arxiva una segona investigació per tortures a Via Laietana
-
Societat
Barcelona ja té el seu primer minibús elèctric: s'estrena a una línia de barri
-
Societat
El missatge de Jonathan a Isak Andic abans d'anar a Montserrat: «Em fa molta il·lusió estar a soles amb tu»
