Els Bombers de la Generalitat han estat alertats, a les 16.41 hores, d’una fuita de gas propà a un dipòsit de l’empresa GRITECSA, que dóna subministrament a Seva, Osona.
A conseqüència de la fuita, que s’hauria produït en trencar-se la vàlvula d’un dipòsit de 11.000 litres de gas, s’ha establert de forma preventiva un radi de seguretat de 50 m2 i s’ha evacuat un total de 40 persones de les vivendes properes, tot i que no hi ha hagut cap afectat ni ferit.
Una vegada els tècnics de l’empresa han substituït la vàlvula afectada i els Bombers han comprovat que no hi hagués acumulació de gas als habitatges propers ni per sota del nivell del sòl, els veïns han pogut tornar als seus domicilis.
Han treballat al servei quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i efectius dels Mossos d’Esquadra i la Policia Local.
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de desembre de 2009 a
les 20:07
Et pot interessar
-
Societat
Parlar en català no pot ser causa d'acomiadament disciplinari
-
Societat
Controlat l'incendi en una nau de gestió de residus a Sant Boi de Llobregat
-
Societat
Almenys 16 cases cremades: totes les afectacions materials per l'incendi de les Gavarres
-
Societat
L'incendi de les Gavarres, en 15 imatges
-
Societat
Un nou incendi a la Catalunya Nord crema prop de 1.000 hectàrees
-
Societat
Sobra bosc, falten pagesos
