Google penalitzarà els continguts «clickbait»

La companyia vol prioritzar els continguts rellevants, informatius i útils per a l'usuari

Publicat el 22 d’agost de 2022 a les 14:48
Google ha anunciat canvis al seu cercador que busquen prioritzar els continguts rellevants, informatius i útils per a l'usuari sobre els que aposten més per estratègies per atraure clics, també coneguts com a clickbaits.

La companyia tecnològica modificarà el rànquing amb què es mostren amb els continguts rellevants per a l'usuari al cercador, amb l'objectiu de destacar la informació que pugui ajudar l'usuari quan inicia una cerca.

En concret, el nou rànquing evitarà mostrar en posicions principals el contingut que no sigui original ni tingui qualitat, és a dir, el que "sembla haver estat creat principalment per obtenir una bona classificació als motors de cerca", com indica en el seu bloc.

Aquest canvi s'implementarà primer per als usuaris en anglès a tot el món a partir de la setmana que ve. La companyia acompanyarà aquest canvi en l'ordre d'aparició de les notícies amb una actualització que permetrà trobar ressenyes originals i de qualitat a les cerques de compra.

[plantillavirals]