
El "Sitges Next" neix amb la voluntat d'aconseguir una cita indispensable pels amants de la comunicació, els talents emergents, l'emprenedoria en nous mitjans i la nova societat dels mitjans, de la qual formem part. Al mateix temps, permet cobrir el buit que existia a Catalunya en festivals de publicitat.
La programació estarà estructurada en vuit conferències i dos tallers, realitzats per professionals internacionals. També es faran activitats paral·leles i s'entregaran uns premis per reconèixer la tasca innovadora de creatius de tot el món. El festival es dividirà en tretze categories: Brand Content, Storytelling, Digital, Mobile, Media & Technology, Social Media, Broadcast, Innovació, Emprenedoria, Transmedia, ADFantastic, Emerging Talento i Academy.
Entre d'altres convidats internacionals, comptarà amb la presència de Timothy Goodman, Digital Kitchen i Wieden + Kennedy. Els espais de Sitges dedicats al festival seran el Cine Prado, l'hotel Medium Sitges Park i el Palau de Maricel, tres llocs situats en ple centre de la ciutat.
[formulariauto]308[/formulariauto]
Bases del concurs
-Per participar al sorteig dels dos Abonaments, cal ser major d'edat i inscriure el nom, cognoms, telèfon, correu electrònic i població de residència al formulari superior. Cada participant opta a un abonament.
- Es pot participar al sorteig fins el divendres dia 10 d'abril a les 10 del matí.
- Un cop fet el sorteig, Nació Digital contactarà per telèfon amb els guanyadors, a qui es demanarà el seu DNI. Si no responen a la trucada, automàticament es passarà al següent de la llista.
-Per qualsevol dubte, es pot contactar amb la redacció mitjançant el correu sortejos@naciodigital.cat
-Mitjançant la participació al sorteig, el lector s'inscriurà també al butlletí diari de NacióDigital.cat . En compliment de la llei vigent, podrà desapuntar-se'n sempre que ho desitgi.