Netflix amb anuncis i més barat ja està disponible: en què consisteix i què ofereix?

És la primera plataforma de tot el mercat que decideix fer aquest pas i mostrar publicitat entre els seus continguts

Publicat el 11 de novembre de 2022 a les 07:20
Netflix ha estrenat aquest divendres el seu nou pla de subscripció amb anuncis, el més assequible fins ara, que per 5,49 euros mensuals dona accés a pel·lícules i sèries del seu catàleg a la plataforma de streaming. Es va estrenar aquest dijous a la tarda, i ja està disponible per adquirir en tots aquells que fan servir el servei de Netflix Espanya. El nou pla és història de les plataformes: és la primera de tot el mercat que decideix fer aquest pas i mostrar anuncis -encara que sigui en una subscripció molt més barata-.

El nou pla Bàsic amb anuncis costarà 5,49 euros al mes i arribarà a l'Estat el 10 de novembre, a les 17 hores (horari peninsular), encara que també estarà disponible a onze països més: Alemanya, Austràlia, Brasil, Canadà, Corea del Sud, Estats Units, França, Itàlia, Japó, Mèxic i Regne Unit. 

Aquesta nova modalitat de subscripció dóna accés a una varietat de sèries i pel·lícules a la plataforma que es podran veure una àmplia gamma de televisors i dispositius mòbils de la llar, encara que amb una resolució màxima de 720p/HD.

Des de Netflix detallen que en aquest pla els usuaris poden esperar una mitjana de quatre o cinc minuts d'anuncis per hora. En el moment del llançament, els anuncis duraran 20 segons. Es veuran al principi de les sèries i pel·lícules i també durant la seva reproducció.

[noticia]241901[/noticia]
D'altra banda, a causa de restriccions de llicències, algunes pel·lícules i sèries no estan disponibles en aquest pla, però la companyia ha confirmat que ja hi estan treballant. Tampoc serà possible la descàrrega de continguts per veure sense connexió, però sí que es podrà realitzar el canvi a altres plans o cancel·lar en qualsevol moment.

Aquest pla s'acompanya d'una sèrie de controls per als anunciants, amb l'objectiu que puguin "arribar al públic adequat" i garantir que els anuncis es mostren "siguin rellevants per als consumidors". També incorpora eines de verificació del nivell de visualització i la validesa del trànsit juntament amb DoubleVerify i Integral, que estarà disponible el primer trimestre del 2023.

[plantillavirals]