NacióDigital sorteja dos abonaments per assistir al Sitges Next, el festival d'innovació en comunicació i new media que se celebrarà els propers 29 i 30 d'abril. Per participar-hi cal omplir el següent formulari.
Estratègia i Creativitat, Continguts, Data i Tecnologia, New Media, What’s Next i Talent són les principals categories en les quals s’organitzarà la segona edició del certamen. Cadascuna de les categories està estructurada en diferents subcategories, cosa que permet segmentar el concurs en funció dels projectes presentats.
Els premis del Sitges Next pretenen convertir-se en una plataforma de presentació i exposició dels treballs més innovadors en l’àmbit de la comunicació. A més dels projectes que van a concurs, el festival ha programat un seguit d’activitats paral·leles amb ponències, workshops i altres sessions.
L’any passat, en la seva edició 0, el Sitges Next va comptar amb la presència de Jessica Walsh & Timothy Goodman, Digital Kitchen, Cocolab, Felipe Carvalho, Hungry Castle, Brosmind, Mucho i Mau Morgó, autor dels crèdits del Festival. El certamen l'organitzat l'Ajuntament de Sitges i rep el suport de l’Institut Català de les Empreses Culturals, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, l’Associació Empresarial de Publicitat, el Mobile World Capital, la Facultat de Comunicació Blanquerna i la Corporació Catalana de Mitjans.
Normes del sorteig
- Per participar en el sorteig cal introduir el nom, cognoms, correu electrònic i telèfon de contacte.
- El termini per participar al sorteig es tancarà el 14 d'abril a les vuit del vespre. Seguidament es procedirà a efectuar el sorteig.
- Un cop fet el sorteig, NacióDigital contactarà per telèfon amb els guanyadors. Si no es respon a la trucada es contactarà amb altres participants.
- El nom dels guanyadors definitius es farà públic a partir de l'endemà.
- Per qualsevol dubte, es pot contactar amb la redacció mitjançant el correu sortejos@naciodigital.cat.
- Mitjançant la participació en el sorteig, el lector s'inscriurà també al butlletí diari de NacióDigital. En compliment de la llei vigent, podrà desapuntar-se'n sempre que ho desitgi.
SORTEIG NacióDigital et convida al Sitges Next, el festival d'innovació en comunicació i «new media»
Tecnologia
ARA A PORTADA
-
-
Societat Eclipsi total del 12 d'agost: tot el que cal saber per aprofitar una oportunitat històrica Blai Casas
-
-
Societat Elies, el nen de 9 anys apassionat per l'eclipsi: «M'interessa tot el que no sàpiga» Neus Climent
-
Societat Del Montseny a l'espai: Pau Montplet, l'astrofotògraf que ha captivat la NASA Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
08 d’abril de 2016 a
les 09:00
Et pot interessar
-
Tecnologia
La Universitat de Lleida testarà cases de fusta per reduir un 20% el consum energètic
-
Tecnologia
Google eliminarà totes les dades emmagatzemades del mode incògnit
-
Tecnologia
El nou «Call of Duty: Warzone» té participació catalana (i ja pots jugar-lo)
-
Tecnologia
La policia inicia una investigació a Andorra després d'un reportatge sobre OnlyFans al país
-
Tecnologia
Facebook i Instagram recuperen la normalitat després d'una caiguda mundial
-
Tecnologia
Twitter activa sense avisar aquesta perillosa funció
