Spotify permetrà saltar-se la publicitat encara que no paguis

Aquesta nova característica ajudarà a la plataforma a saber quins són els anuncis que més funcionen i esbrinar a quina hora i en quins territoris són més efectius

Publicat el 14 d’agost de 2018 a les 10:41
Bones notícies pels usuaris d'Spotify: la plataforma permetrà d'aquí a poques setmanes que totes les persones que utilitzin la versió gratuïta puguin saltar-se els anuncis publicitaris. Aquesta nova característica permetrà a la plataforma a saber quins són els anuncis que més funcionen i esbrinar a quina hora i en quins territoris són més efectius.

De moment la plataforma ja ha començat a provar aquesta opció a Austràlia i aviat l'implementarà en la resta de països, si bé encara no s'ha fixat una data exacta. Spotify compta a dia d'avui amb uns 100 milions d'usuaris de l'opció gratuïta, i uns 83 milions que paguen cada més la subscripció Premium, de 10 euros al mes. 

Tal com ha informat La Vanguardia, aquesta prova permetrà millorar l'experiència gratuïta dels usuaris i lluitar contra els rivals que ofereixen un servei similar, com ara YouTube, Tencent Music o Pandora. Alhora, ataca també la descàrrega il·legal de música, que ha perjudicat molt la indústria.