
El solsoní Sebastián Cosenza ha estat el guanyador del concurs per escollir el disseny de la portada de la versió impresa de la Guia de serveis de Solsona i comarca 2018, que es distribuirà gratuïtament entre els veïns del Solsonès els dies previs al Carnaval. La seva proposta ha estat la més ben valorada pel jurat entre els sis treballs presentats a la convocatòria del Consell Comarcal, l’Ajuntament de Solsona i l’Associació de Festes del Carnaval, editors de la publicació.
La portada guanyadora, en què apareix representada la comarca i els seus 15 municipis, ha estat creada combinant les tècniques d’il·lustració vectorial i aplicació del color i utilitza tipografies clares i colors cridaners. “La profunditat, la superfície, les vores i els colors hi juguen un paper principal”, explica Cosenza. L’autor del disseny serà premiat amb 100 euros i un abonament per als actes de pagament del Carnaval d’enguany.
Amb més de 15 anys d’experiència en el món del disseny gràfic, la impressió i l’estampació, Sebastián Cosenza es dedica com a freelance al contingut gràfic, social i web. El 2005 va ser l’autor guanyador del concurs del logotip de Solsona FM, imatge que continua vigent.
S’editaran 5.000 exemplars de la Guia de serveis de Solsona i comarca, que conté les dades de contacte de serveis, empreses i establiments col·laboradors, organitzats sectorialment. Es distribuiran gratuïtament a tots els municipis del Solsonès –a Solsona, la publicació es bustiarà. Les dades també seran consultables en línia a través d’una aplicació mòbil, que incorpora la geolocalització de cada entrada.
La portada guanyadora, en què apareix representada la comarca i els seus 15 municipis, ha estat creada combinant les tècniques d’il·lustració vectorial i aplicació del color i utilitza tipografies clares i colors cridaners. “La profunditat, la superfície, les vores i els colors hi juguen un paper principal”, explica Cosenza. L’autor del disseny serà premiat amb 100 euros i un abonament per als actes de pagament del Carnaval d’enguany.
Amb més de 15 anys d’experiència en el món del disseny gràfic, la impressió i l’estampació, Sebastián Cosenza es dedica com a freelance al contingut gràfic, social i web. El 2005 va ser l’autor guanyador del concurs del logotip de Solsona FM, imatge que continua vigent.
S’editaran 5.000 exemplars de la Guia de serveis de Solsona i comarca, que conté les dades de contacte de serveis, empreses i establiments col·laboradors, organitzats sectorialment. Es distribuiran gratuïtament a tots els municipis del Solsonès –a Solsona, la publicació es bustiarà. Les dades també seran consultables en línia a través d’una aplicació mòbil, que incorpora la geolocalització de cada entrada.