
L’economista, activista i membre de Justícia i Pau Arcadi Oliveres torna a Solsona dimecres vinent, dia 22, en una xerrada-debat oberta a tothom que porta per títol “Governança i participació ciutadana”. Serà en el marc de les accions de pedagogia que organitza la regidoria de Participació. La cita està programada a dos quarts de vuit del vespre a la sala cultural de l’Ajuntament.
Arcadi Oliveres, que s’haurà mirat el reglament de participació ciutadana de Solsona en què s’ha estat treballant, hi parlarà d’una altra manera de fer política i de fer partícip la ciutadania de la gestió dels afers públics. En la mateixa sessió s’obrirà un espai d’intervenció del públic assistent.
El ponent, que ha participat en diversos actes organitzats a Solsona, va prendre part l’any passat en el Fòrum del Talent Solsona i Cardona. Conferenciant infatigable i amb una extensa trajectòria en l’associacionisme, Oliveres ha estat reconegut amb diversos premis relacionats amb la seva lluita en favor de la justícia social, el darrer dels quals és el Premi Internacional per la Pau de l’ICIP.
Aquesta sessió coincidirà amb la mateixa setmana en què es debatrà en Ple la proposta de Reglament municipal de govern obert i participació ciutadana, el divendres 24, i en què se celebrarà la darrera sessió del procés d’elaboració del pressupost participatiu, el dijous 23.