La biblioteca de Solsona acull una activitat familiar per apropar la mediació als infants

La jurista, politòloga i mediadora Ramona Fornell conduirà un joc col·laboratiu a partir d'una història d'aventures

Publicat el 22 de març de 2025 a les 08:43
Actualitzat el 22 de març de 2025 a les 08:44

La resolució de conflictes de manera tranquil·la i respectuosa es pot aprendre des de la infantesa. Partint d'aquesta premissa, el centre de mediació Harmedia i la Biblioteca Carles Morató de Solsona organitzen una activitat familiar, dijous vinent a dos quarts de sis de la tarda, titulada M'expliques un conte de mediació?

És una proposta gratuïta adreçada a famílies amb infants de 6 a 10 anys. En la primera part de l'activitat, la jurista, politòloga i mediadora solsonina Ramona Fornell i Sorribes explicarà una història d'aventures, emocions i valors per il·lustrar com els seus protagonistes troben solucions als seus desacords sense barallar-se. 

1000032491
1000032491

Tot seguit, un joc col·laboratiu convidarà els nens i nenes a aprofundir en els valors del conte explicat tot divertint-se en grup. Es tracta que els infants aprenguin a parlar i escoltar sense cridar, trobar solucions justes, gestionar les emocions, treballar en equip i respectar i comprendre els altres, segons explica la mediadora.  

Inscrita al registre de mediadors de família i dret privat del Centre de Mediació de Catalunya, Ramona dirigeix Harmedia, un espai implantat a Solsona que es dedica a fomentar la comprensió mútua i la cooperació per consensuar solucions duradores en situacions de conflicte. 


Activitat: Activitat familiar sobre la mediació consistent en un conte i un joc col·laboratiu 
Dia: dijous 27 de març de 2025 
Hora: 17.30 h

Lloc: saló de les Homilies dOrganyà de la biblioteca Carles Morató
Entrada: gratuïta