L’Oficina del Consumidor del Solsonès ha atès un centenar de consultes des de la crisi de la COVID-19

Publicat el 27 d’abril de 2020 a les 21:37
Actualitzat el 28 d’abril de 2020 a les 11:23

Malgrat el confinament els serveis del Consell Comarcal segueixen actius. Un d’aquests és 
l’Oficina del Consumidor que ha atès un centenar de consultes durant la crisi del 
coronavirus.

Més de la meitat d’aquestes consultes estan relacionades amb afectacions derivades 
d’aquesta crisi, com són la cancel·lació de vols i viatges combinats, les incidències 
derivades d’empreses de telefonia i internet i les portabilitats denegades durant l’estat
d’alarma, que també han significat un percentatge important sobre el total. La resta han 
estat per qüestions relacionades amb la banca, quotes de gimnasos, terminis de devolució 
de compres per internet, etc.

L’Oficina del Consumidor del Solsonès està atenent la ciutadania, informant sobre els drets 
que tenim com a consumidors i consumidores i com exercir-los, a través del telèfon 
973482003 o per correu electrònic a consum@elsolsones.cat.ResponReenvia