Familiars i amics de les víctimes del vol de Germanwings que es va estavellar als Alps francesos celebraran el pròxim 23 de març, a la terminal T2 de l'aeroport del Prat, un acte de record de les 150 víctimes d'aquesta tragèdia.
Fonts de l'Associació d'Afectats del Vol GWI 9525 als Alps, que representa 46 famílies de víctimes d'aquella tragèdia, la majoria espanyoles, han assegurat que l'acte, al qual també acudiran representants institucionals, es produirà la vigília del primer aniversari de la tragèdia.
Després de l'acte de record a l'aeroport del Prat, familiars de les víctimes es desplaçaran a França per participar l'endemà en un altre acte de commemoració a la zona de la tragèdia.
El vol GWI 9525 de Germanwings va partir de la Terminal 2 de l'aeroport del Prat el 24 de març del 2015 en direcció a Düsseldorf, si bé el pilot alemany Andreas Lubitz, que patia depressió, va modificar intencionadament els ajustos del pilot automàtic perquè l'aparell descendís i el va fer estavellar contra els Alps francesos, segons l'informe final dels investigadors francesos.
Familiars de les víctimes de Germanwings faran un acte de record al Prat
Societat
Es produirà la vigília del primer aniversari de la tragèdia, el 23 de març, a la T2 de l'aeroport català, d'on va sortir l'avió estavellat als Alps en direcció a Düsseldorf
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2016 a
les 14:29
Et pot interessar
-
Societat
Fotogaleria: La nova piscina descoberta de Sant Celoni en imatges
-
Societat
Un poble del Montseny ofereix 10.000 euros a l'any per emprendre un nou bar a les piscines municipals
-
Societat
Sant Celoni inaugura «la millor piscina municipal de Catalunya»
-
Societat
Alliberen prop de 500 tritons del Montseny criats a Barcelona i Chester
-
Societat
Sant Celoni instal·la els nous contenidors tancats
-
Societat
Sant Celoni torna a tenir piscines descobertes després de 20 anys
