La CUP d’Olvan i Cal Rosal es presenta a les eleccions municipals del 28 de maig amb "la il·lusió d’una llista renovada, però amb l’experiència de quatre anys de govern". Així ho ha compartit la formació a través d'un comunicat de premsa, on han avançat que el seu objectiu és "revalidar la victòria del 2019". En aquesta ocasió, la CUP d’Olvan i Cal Rosal presenta "un equip renovat, tot i que també té moltes persones que continuen". Un total de 17 persones conformen la llista, el màxim permès en el cas d'Olvan, i que corresponen als 7 regidors que té el consistori i 10 suplents. Entre tots ells, destaquen, mantenen "l'equilibri" entre Olvan i Cal Rosal.
El cap de llista és l'actual alcalde, Sebastià Prat, que estarà acompanyat, en el segon lloc, de Gemma Torrebadella, educadora social, màster en recursos humans i veïna de Cal Rosal. A partir d’aquí, s’ha mantingut una molt bona combinació d’experiència en govern, amb: Santi Casacuberta, la incorporació en llocs capdavanters dels joves locals Erola Caellas i Pau Pla que si ve ja acompanyaven la llista en l’anterior candidatura, en aquesta ocasió passen a ocupar llocs que poden ser de responsabilitat. Seguidament, repeteix posició i presència Goretti Pont, actual regidora d’Educació i Comunicació, i una altra veu amb experiència de govern. Per últim, tancarà la llista l’olvanès Naiche Jovellar, emprenedor, membre de diverses entitats del poble i impulsor de la CUP des dels orígens.
Així mateix, la formació aporta el màxim permès de 10 suplents a la llista, els quals són "persones amb professions, formacions i experiències diverses, implicades en les entitats d’Olvan i Cal Rosal, i compromeses amb el futur del municipi". En concret, es tracta d'Elena Fernandez, Rubèn Díaz, Xavier Bover, David Casaponsa, Laia Adam, Carme López, Jesús Casas, Marta Solanich, Anna Alsina i Jordi Marmi. En total, 8 dones i 9 homes conformen "una llista equilibrada, amb gent d’Olvan i Cal Rosal per continuar recosint el municipi", destaquen en el text, tot sentenciant que el nou equip consta de "persones que han passat pel govern i joves que entren amb il·lusió, un equip per fer realitat la transformació del municipi".
Amb tot, la formació assegura que "la CUP d’Olvan i Cal Rosal té projecte i ha fet molta feina fins ara", si bé puntualitzen que "amb aquesta renovació, reneix amb més il·lusió que mai per continuar treballant per tirar endavant Olvan, Cal Rosal i el seu entorn rural". I tot plegat, es comprometen a fer-ho realitat "des dels plantejaments de l’independentisme d’esquerres, amb la voluntat d’impulsar un projecte que compti amb tothom i no deixi ningú enrere".
Sebastià Prat optarà a revalidar l'alcaldia d'Olvan
La CUP presenta un "equip renovat", amb una llista paritària, equilibrada entre Olvan i Cal Rosal, i que consta de persones noves i d'altres amb experiència
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’abril de 2023 a les 18:45
Actualitzat el 19 d’abril de 2023 a les 18:47
Et pot interessar
-
Política El govern i l'oposició de Puig-reig xoquen per la ubicació de la futura antena de telefonia
-
Política El pressupost de Berga pel 2025 tira endavant fregant la unanimitat
-
Política El pressupost de Berga pel 2025 incideix en via urbana, equipaments i xarxa d'aigua
-
Política El PSC titlla de demagogs a la CUP i afirma que el servei d'urgències ginecològiques a Berga no ha estat mai en perill