Andreu Buenafuente ha fitxat durant tres temporades amb Movistar+. A través de la seva plataforma oferirà un nou late night show que s'anomenarà Late Motiv. Es preveu que el programa s'estreni a principis de l'any vinent, i amb la seva productora, El Terrat, ja treballen per emetre l'espai a través del nou canal #0 de Movistar+.
Es tracta, segons s'explica des de Movistar, d'un fitxatge "estratègic". La multinacional de les telecomunicacions confia en el còmic com una "aposta de futur". Late Motiv apostarà per "l'entreteniment de qualitat amb l'humor i l'estil de Buenafuente", convidats nacionals i internacionals i col·laboradors "excel·lents" com ara Berto Romero o Broncano, entre d'altres.
Buenafuente fitxa per Movistar+ amb un «late night show» per tres temporades
El programa es titularà "Late Motiv" i s'estrenarà a principis del 2016
ARA A PORTADA
-
-
Illa admet «decepció» amb Santos Cerdán i fa costat a Sánchez: «Cap comportament innoble ens farà abdicar» Sara Escalera
-
Junts, a mig camí de les municipals del 2027: entre el relleu de Trias i el poder territorial Oriol March
-
Un miler de persones clama al Prat contra l'ampliació de l'aeroport: «Això només és el principi» Redacció
-
Publicat el 01 de desembre de 2015 a les 18:47
Et pot interessar
-
Cultura El Sónar es posa en marxa malgrat la polèmica amb Israel
-
Cultura 50 anys de la Fundació Miró: un recorregut històric a través del seu art
-
Cultura Nou terratrèmol a la Fundació Vila Casas
-
Cultura Mor Brian Wilson, geni creatiu i cantant dels The Beach Boys
-
Cultura Tiren cafè a llibres sobre Palestina en una llibreria de Barcelona
-
Cultura Repensar la nació en temps de fragmentació