Centenars de valencians es concentren contra el tancament de RTVV

Els manifestants reclamen la dimissió del president Alberto Fabra i lamenten la pèrdua del mitja de comunicació en llengua pròpia

Publicat el 06 de novembre de 2013 a les 19:59
Imatge de la concentració a València en contra del tancament de RTVV anunciat pel govern d'Alberto Fabra Foto: ACN

Centenars de valencians s'han concentrat aquest dimecres a la Plaça de la Mare de Déu de València per expressar el seu rebuig al tancament de Ràdio Televisió Valenciana anunciat pel govern d'Alberto Fabra. Els manifestants han confluït en el punt on RTVV es troba fent una connexió en directe i donant veu als ciutadans, representats polítics i membres de la societat civil i cultural valenciana que han volgut manifestar la repulsa per l'apagada de les emissions dels mitjans públics del País Valencià.

A la concentració s'han escoltat crits que demanen la dimissió del president Alberto Fabra. Els ciutadans han fet palès el seu malestar amb pancartes i crits de "lladres, lladres", entre altres.