El director de Màrqueting i Vendes de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Martí Patxot, ha presentat aquest dimecres la renúncia al càrrec perquè ha rebut una oferta professional en el sector privat. Deixarà el lloc de treball a partir de l'1 de novembre, segons han confirmat fonts de la CCMA a l'Agència Catalana de Notícies.
La previsió d'ingressos publicitaris aquest any se situa, segons dades de l'ens, en els 39,7 milions d'euros, sobre un pressupost de 52,2 milions d'ingressos per publicitat previstos inicialment per al 2020.
Les xifres de la CCMA van en la línia de la caiguda publicitària del mercat de televisió generalista, que acumula una disminució del 24,8% aquest any i unes pèrdues de més de 350 milions.
L'adéu de Patxot és un nou problema per a la cúpula dels mitjans públics, que presideix en funcions Núria Llorach i que té només quatre dels sis membres del consell d'administració en exercici. Els seus mandats estan caducats i estan a l'espera que el Parlament acordi una nova composició de l'ens de govern dels mitjans públics. Fa unes setmanes ja va dimitir el responsable dels esports de la CCMA, Christian García.
Dimiteix el director comercial de la CCMA
Martí Patxot deixa la "Corpo" per anar-se'n al sector privat en un context de davallada d'ingresos

- Martí Patxot. -
- CCMA
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’octubre de 2020 a les 20:27
Et pot interessar
-
Cultura Roben una maleta amb discos i marxandatge a Judit Neddermann: «Segurament acabaran al contenidor»
-
Cultura Una Setmana del Llibre de «màxims» a Arc de Triomf: 93 casetes i 312 expositors
-
Cultura Jordi Amat guanya el Premi Bones Lletres d'Assaig amb una mirada sobre Barcelona
-
Cultura El Món de la Tele i Next enforteixen la seva aposta editorial
-
Cultura Dagoll Dagom diu adeu amb l’última funció de «Mar i cel» aquest diumenge
-
Cultura «Mar i Cel» arribarà als cinemes per Nadal