Les actuacions de Stay Homas, Balkan Paradise Orchestra, Molotov, Marcel i Júlia i Residente han fet vibrar aquest dijous els escenaris del Festival Cruïlla en la segona jornada del certamen. El grup sorgit durant la pandèmia, els Stay Homas, han presentat al públic del Cruïlla el mixtape Here2play amb temes ben diferents però també els himnes més populars del primer disc "Agua".
L’explosió dels Balkan Paradise Orchestra ha encomanat festa i alegria entre tots els assistents amb un cop d’aire amb l’essència del grup a base de fanfàrries i la tradició més balcànica. El rock del grup mexicà Molotov ha posat la cirereta del pastís de la jornada amb una actuació on s’ha presentat el nou disc de la banda.
Marcel i Júlia han pujat a l’escenari Four Roses amb les seves lletres que conviden a plantejar-se una nova manera de relacionar-se amb l’entorn. La reflexió en forma de festa ha servir per presentar el nou disc En Òrbita que és el segon treball d’estudi i el grup vol que esdevingui el tret de sortida d’una nova etapa.
El reggaeton i el hip hop més polític de Residente ha entusiasmat desenes de persones davant l’escenari Estrella Damm. La música amb lema feminista i anticapitalista ha fet ballar a través de ritmes llatins i ha presentat els seus darrers hits.
El Festival Cruïlla va arrencar aquest dimecres amb quatre dies de música al Parc del Fòrum en un format habitual després del parèntesi pandèmic. Pel recinte hi tornaran a passar artistes internacionals com Duran Duran, Jack White, Editors, Hot Chip, Seed o Rubén Blades, al costat dels catalans com Els Catarres, Joan Dausà, Ginestà o Buhos.
El Cruïlla vibra al ritme d'Stay Homas, Balkan Paradise Orchestra i Molotov
La segona nit del festival es completa amb les actuacions de Marcel i Júlia i Residente
- El concert d'Stay Homas al Cruïlla aquest dijous | ACN -
- | ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juliol de 2022 a les 21:34
Et pot interessar
-
Cultura
Radiografia del sector editorial: una de cada tres de l'Estat són catalanes
-
Cultura
«El que preserva la humanitat és la gent que salva els altres»
-
Cultura
El futur Museu Carmen Thyssen Barcelona pren forma amb la seva primera intervenció artística
-
Cultura
La Comissió de la Dignitat presenta un requeriment a la Generalitat per «deixadesa» d’obligacions en els plets de Sixena
-
Cultura
Joan Dausà estrenarà el nou disc «Immortals» la primavera del 2026
-
Cultura
Subhasta milionària: un quadre de Gustav Klimt trenca el rècord històric de preu
