Els enfrontaments entre els partits catalans també comencen a traspassar fronteres i arriben fàcilment a la premsa de Madrid. Avui, una informació de l'agència Europa Press, amb un recull dels enfrontaments entre diversos líders polítics, ha generat titulars sarcàstics en diversos diaris digitals de Madrid, tant econòmics com d'informació general.
Així, Eleconomista ha encapçalat la informació sobre aquestes divisions amb un explícit "Gresca en el independentismo catalán, ERC contra CiU: independencia o pacto fiscal", el mateix que ha recuperat Lainformación.com.
En d'altres casos, com el de Libertaddigital, el motiu de divergències que ressaltaven era la confrontació sobre la inclusió o no d'autors en llengua castellana entre els premiables amb el Premi Nacional de Cultura.
Els digitals de Madrid ressalten els enfrontaments entre partits catalans
Cultura
Diversos titulars destaquen les divisions sobre la manifestació de la Diada i la controvèrsia sobre el Premi Nacional de Cultura
ARA A PORTADA
Publicat el
16 d’agost de 2012 a
les 19:37
Et pot interessar
-
Cultura
«Rodoreda va estar a punt de perdre l'habitatge mentre escrivia 'La plaça del Diamant'»
-
Cultura
Oques Grasses s'acomiada després de fer història a l'Estadi Olímpic: «Gràcies per tot l’amor que ens heu regalat»
-
Cultura
«Al veure que la fossa del besavi era sota uns nínxols, vaig topar amb la Guerra Civil davant»
-
Cultura
Maria del Mar Bonet i l’Olympia que torna
-
Cultura
El TNC impulsa la nova Companyia de Teatre Nacional amb 12 intèrprets menors de 35 anys
-
Cultura
Sílvia Pérez Cruz, Oriol Pla, Pol Guasch i Cabosanroque, Premis Nacionals de Cultura 2026
