La gala dels Oscars d'aquest any passarà a la història per la bufetada de Will Smith a Chris Rock i la broma de l'humorista cap a la dona de l'actor. Però qui sap si tot plegat podria haver estat més desagradable. I és que la coopresentadora de la gala Amy Schumer ha revelat una broma que l'Acadèmia va censurar.
En concret, parlava sobre el cas de l'actor Alec Baldwin, que va assassinar involuntàriament la directora de fotografia de la pel·lícula "Rust" en disparar-se-li una arma. La broma consistia en un joc de paraules entre Baldwin i la pel·lícula "Don't look up" -"No miris cap amunt" en català-.
"'No miris cap amunt' és el nom d'una pel·lícula? Més aviat no miris el canó de l'arma d'Alec Baldwin", deia la frase que havia preparat Schumer, però que l'Acadèmia va preferir que no s'acabés dient durant la gala. L'acudit va ser substituït per un altre que feia broma amb l'afició de Leonardo DiCaprio de sortir amb dones molt més joves que ell.
[plantillavirals]
La desagradable broma sobre Alec Baldwin que els Oscars van censurar
Cultura
L'Acadèmia va preferir que no es fes cap referència a l'assassinat involuntari que va cometre l'actor mentre gravava la pel·lícula "Rust"
- Alec Baldwin, en una imatge d'arxiu -
- Flickr
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’abril de 2022 a
les 19:49
Et pot interessar
-
Cultura
«Rodoreda va estar a punt de perdre l'habitatge mentre escrivia 'La plaça del Diamant'»
-
Cultura
Oques Grasses s'acomiada després de fer història a l'Estadi Olímpic: «Gràcies per tot l’amor que ens heu regalat»
-
Cultura
«Al veure que la fossa del besavi era sota uns nínxols, vaig topar amb la Guerra Civil davant»
-
Cultura
Maria del Mar Bonet i l’Olympia que torna
-
Cultura
El TNC impulsa la nova Companyia de Teatre Nacional amb 12 intèrprets menors de 35 anys
-
Cultura
Sílvia Pérez Cruz, Oriol Pla, Pol Guasch i Cabosanroque, Premis Nacionals de Cultura 2026
