La llibreria Negra i Criminal de Barcelona, especialitzada en novel·la negra, ha tancat les portes aquest dissabte després de gairebé tretze anys oberta.
Els llibreters Paco Camarasa i Montse Clavé van anunciar el tancament el passat 1 de setembre assenyalant, en to irònic, que "ara que la novel·la negra està més de moda que mai, Negra i Criminal tanca", i van recordar que quan van obrir, el desembre de 2002, les llibreries generalistes menystenien aquest gènere.
"Pocs lectors que apostaven per arribar fins a la Barceloneta a deixar-se recomanar alguna o altra raresa i emportar-se l'últim Camilleri ens visiten", van lamentar els propietaris.
La llibreria Negra i Criminal de Barcelona tanca després de 13 anys
El propietaris lamenten que "ara que la novel·la negra està més de moda que mai" hagin d'abaixar la persiana
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 03 d’octubre de 2015 a les 18:12
Actualitzat el 03 d’octubre de 2015 a les 18:27
Et pot interessar
-
Cultura El Premi Sant Jordi ascendeix i passa a ser el més ben dotat de la literatura catalana
-
Cultura Els Catarres publiquen «Paracaigudistes», un disc dedicat a la idea d'atrevir-se a viure
-
Cultura Mor Quim Pelegrí, històric militant independentista i ecologista
-
Cultura Xavier Bosch i Javier Cercas, els autors més venuts per Sant Jordi