La llibreria Negra i Criminal de Barcelona, especialitzada en novel·la negra, ha tancat les portes aquest dissabte després de gairebé tretze anys oberta.
Els llibreters Paco Camarasa i Montse Clavé van anunciar el tancament el passat 1 de setembre assenyalant, en to irònic, que "ara que la novel·la negra està més de moda que mai, Negra i Criminal tanca", i van recordar que quan van obrir, el desembre de 2002, les llibreries generalistes menystenien aquest gènere.
"Pocs lectors que apostaven per arribar fins a la Barceloneta a deixar-se recomanar alguna o altra raresa i emportar-se l'últim Camilleri ens visiten", van lamentar els propietaris.
La llibreria Negra i Criminal de Barcelona tanca després de 13 anys
El propietaris lamenten que "ara que la novel·la negra està més de moda que mai" hagin d'abaixar la persiana
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’octubre de 2015 a
les 18:12
Actualitzat el
03 d’octubre de 2015 a les
18:27
Et pot interessar
-
Cultura
Què és i què busca el Correllengua Agermanat?
-
Cultura Rècord als teatres: Cap Butaca Buida mobilitza més de 81.000 espectadors
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 21 i 22 de març
-
Cultura
El poeta mallorquí Biel Mesquida guanya el 58è Premi d'Honor de les Lletres Catalanes
-
Cultura
Les parades de roses i llibres de Sant Jordi a Barcelona abandonen la Rambla
-
Cultura
«Sense llengua no hi ha comunitat»: el nou Congrés de Cultura Catalana conclou amb una crida a l'autoestima nacional
