Els grups Macedònia, Heavy per xics i The Penguins seran algunes de les formacions que actuaran en la tercera edició del festival infantil Acustiqueta de Figueres. El certamen serà gratuït i tindrà lloc del 29 al 31 d'agost en el marc del XIII festival Acústica.
Segons ha informat l'organització en un comunicat, The Penguins obriran el satèl·lit de l'Acústica divendres al matí amb el seu espectacle Reagge per xics, i el grup tribut a Michael Jackson, Moonwalkers, estrenarà el seu espectacle We Are The World.
Dissabte al matí, alguns membres del grup 9son oferiran un espectacle de rumba per als més petits, i a la tarda s'estrenarà Heavy per xics, una producció pròpia del festival que tindrà els artistes Àspid i Zulo per acostar el heavy-rock als nens.
Aquest any s'ha apostat per programar les formacions més conegudes i amb més poder de convocatòria per al diumenge 31, dia en què més públic familiar pot anar-hi. És el cas de Macedònia, quintet femení que interpretarà els temes del seu últim disc, Flors. Diver-kids, banda habitual del festival, també actuarà diumenge, i serà l'encarregada de clausurar la tercera edició de l'Acustiqueta.
A més de la proposta musical, el festival també oferirà una vintena d'activitats programades per entitats, museus i empreses de la ciutat gironina, a més d'un espai de jocs permanent. En la seva segona edició, la proposta familiar del festival Acústica va reunir 25.000 persones de totes les edats amb artistes de públic adult que havien creat espectacles per a nens.
L'Acustiqueta reuneix Macedònia, Heavy per Xics i The Penguins
La segona edició de la programació infantil del festival Acústica de Figueres serà del 29 al 31 d'agost
Ara a portada
Publicat el 21 d’agost de 2014 a les 15:20
Et pot interessar
-
Cultura El Premi Sant Jordi ascendeix i passa a ser el més ben dotat de la literatura catalana
-
Cultura Els Catarres publiquen «Paracaigudistes», un disc dedicat a la idea d'atrevir-se a viure
-
Cultura Mor Quim Pelegrí, històric militant independentista i ecologista
-
Cultura Xavier Bosch i Javier Cercas, els autors més venuts per Sant Jordi