L'antic portaveu del govern espanyol en temps del president Aznar, Miguel Ãngel Rodríguez, més conegut com MAR, pot tenir els dies comptats com a participant habitual a les tertúlies del canal 13TV.
La direcció de la televisió el vol defenestrat a conseqüència de l'enganxada que va tenir en directe -aquest dijous dia 28- amb el ministre d'Indústria José Manuel Soria, segons ha avançat PRNoticias.
La causa de la sortida de MAR del programa estrella de la cadena El cascabel al gato, no serà pas deguda als seus excessos verbals ni afirmacions catalanofòbiques que repeteix sense cansar-se mai, sinó al fet que 13TV acaba d'obtenir una llicència en el concurs de les TDT gràcies al ministre Soria, que no va quedar gens content de l'artilleria verbal amb què MAR el va atacar fa uns dies. El motiu era, a més, les concessions de TDT, que MAR jutja com a massa favorables a AtresMedia i a Tele5, quan són les cadenes que més han atacat al govern Rajoy", segons va assegurar.
Si es confirma l'acomiadament de MAR, aquesta seria la segona tertúlia que perdria en poc temps, ja que fa unes setmanes va ser a Espejo Público, a Atresmedia, on també li van dir que no calia que hi tornés més.
Miguel Ãngel Rodríguez, a punt de ser liquidat com a tertulià de 13TV
Dur enfrontament verbal en directe amb el ministre d'Indústria per les llicències de TDT
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de gener de 2016 a les 18:45
Et pot interessar
-
Cultura
El futur Museu Carmen Thyssen Barcelona pren forma amb la seva primera intervenció artística
-
Cultura
La Comissió de la Dignitat presenta un requeriment a la Generalitat per «deixadesa» d’obligacions en els plets de Sixena
-
Cultura
Joan Dausà estrenarà el nou disc «Immortals» la primavera del 2026
-
Cultura
Subhasta milionària: un quadre de Gustav Klimt trenca el rècord històric de preu
-
Cultura
El musical «Ànima» i «L'herència» s'imposen als Premis Butaca
-
Cultura
«L'educació és dura, no és millor perquè sigui més amable»
