Rosalía anuncia una gira mundial amb dos concerts a Barcelona

L'artista catalana visitarà la capital del país el 23 i el 24 de juliol, amb dues actuacions al Palau Sant Jordi

Publicat el 18 d’abril de 2022 a les 15:54
La cantant Rosalía ha anunciat aquest dilluns una nova gira mundial per presentar el seu darrer àlbum, "Motomami". Es dirà "Motomami World Tour" i començarà a Almeria el 6 de juny i passarà per diverses ciutats espanyoles i de fora de l'Estat.

Segons ha explicat la promotora Live Nation, l'artista catalana visitarà Mèxic, el Brasil, l'Argentina, Xile, Colòmbia, la República Dominicana i Puerto Rico. A Barcelona hi farà parada el cap de setmana del 23 i 24 de juliol, amb dos concerts al Palau Sant Jordi.

L'artista de Sant Esteve Sesrovires (Baix Llobregat) ha publicat aquest 2022 el seu últim disc, en què barreja reggaeton, baladesflamenc. "Motomami" és també el seu treball més personal, un autorretrat musical d'aire "confessional", segons ella mateixa.

L'artista catalana també ha detallat que aquest disc li ha servit per expressar-se directament, a diferència dels seus anteriors àlbums, "El Mal Querer" (2018) i "Los Ángeles" (2017), en què intentava transmetre una història.

[plantillavirals]