L’escriptor Albert Sánchez Piñol ha celebrat aquest diumenge que sigui el cineasta Jaume Collet-Serra l’encarregat de portar al cinema l’adaptació de la novel·la Victus. L’autor ha presentat oficialment la segona novel·la de la saga, Vae Victus des de Capçanes (Priorat), en honor a un dels protagonistes de la història, el guerriller Carrasclet, que va néixer en aquesta població.
Sobre l’adaptació de Victus, Sánchez Piñol ha dit que "el que em sembla increïble és que Collet-Serra sigui tan poc conegut com el Carrasclet, quan és el Pau Gasol del cinema". "Qualsevol que hagi vist alguna de les pel·lícules et dirà que per què no totes les pel·lícules són així", ha assegurat l’autor, que ha considerat que el cineasta té una "alçada artística increïble" i un talent digne de ser a Hollywood. A més, l’autor no ha descartat que hi hagi un tercer llibre que segueixi narrant l’autobiografia de l’enginyer Martí Zubiría.
Sánchez Piñol celebra que Collet-Serra dirigeixi l’adaptació al cinema de «Victus»
L’escriptor, que ha presentat oficialment el segon llibre "Vae Victus", no descarta escriure'n un tercer volum
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
-
Publicat el
06 de desembre de 2015 a
les 19:59
Et pot interessar
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 23 i 24 de maig
-
Cultura
La nit de l'exèrcit al Palau de la Música: des d'«Els Segadors» fins a l'himne espanyol
-
Cultura
Gemma Martínez, nova directora de «El Periódico» a partir de l'1 de juny
-
Cultura
Coses del maig (II)
-
Cultura
«La plaça del poble de la democràcia»: els Premis Nacionals de Comunicació homenatgen el «Diari de Sabadell» i la premsa local
-
Cultura
La Fundació Vila Casas es querella contra el seu exgerent per malversació
