La nova aposta de TV3 per donar aire fresc a la graella és un informatiu satíric diari que, segons ha pogut saber NacióDigital, presentarà el periodista i historiador Toni Soler. El programa s'estrenarà el setembre i s'emetrà just abans del Telenotícies Vespre.
La productora de Polònia i Crackòvia -Minoria Absoluta- serà l'encarregada de donar forma a aquest espai que apostarà pel gènere news satire ("sàtira informativa") amb una doble missió: informar i entretenir el públic.
El programa, que per ara està previst que s'emeti fins el gener, ocuparà la franja que va d'un quart de nou del vespre fins les nou, és a dir, entre el nou magazín de tardes i el TN Vespre.
L'espai reproduirà l'estil d'El Intermedio del Gran Wyoming i comptarà amb col·laboradors de renom com Jair Domínguez (Buenafuente, Polònia o La Segona Hora) i Òscar Andreu (La competència, Polònia o Crackòvia).
TV3 té previst finançar el programa per mitjà d'una partida extraordinària que s'aprovarà previsiblement aquesta setmana. A l'espera de superar aquest escull, l'equip ja ha començat a fer proves amb vistes a l'estrena del programa, el mes de setembre.
Nova temporada, nova graella
Amb aquesta nova aposta, TV3 estrenarà el setembre una nova temporada amb la graella totalment renovada. El dia arrencarà amb un espai dedicat a l'actualitat informativa que s'emetrà de 8.00 h a 11.00 h, presentat per Lídia Heredia. El seguirà un nou magazín d'entreteniment, conduït per la presentadora Núria Roca. A tota pantalla començarà al voltant de les 11 del matí i acabarà a tres quarts de dues, just abans del nou TN Comarques.
Després de la nova sèrie de tardes, Com si fos ahir, s'emetrà Tarda oberta, el nou programa d'entreteniment produït per Mediapro en substitució de Divendres, que ja s'ha acomiadat aquest juliol de l'audiència.
Tot seguit, serà el torn del nou programa de Toni Soler, que serà l'encarregat de conduir la graella fins al TN Vespre. Un dels interrogants que caldrà esperar al setembre per resoldre és veure com casarà el Telenotícies amb l'informatiu satíric que el precedirà.
Toni Soler presentarà un informatiu diari en clau de sàtira a TV3
El programa, a l'estil "El Intermedio" del Gran Wyoming, s'emetrà just abans del "Telenotícies Vespre"| Comptarà amb col·laboradors de renom com Jair Domínguez i Òscar Andreu i estarà produït per Minoria Absoluta
ARA A PORTADA
-
El decret de renovables, primera víctima de les desconfiances pel finançament Arnau Urgell i Vidal | Bernat Surroca Albet
-
-
El PSC tornaria a guanyar les eleccions i es veuria poc afectat per la corrupció de Madrid Ona Sindreu Cladera
-
Illa garanteix a ERC que la Hisenda catalana recaptarà tots els impostos, però «amb seguretat» Bernat Surroca Albet
-
Els inspectors d'Hisenda es revolten contra el nou finançament: «És la desaparició de l'Estat» Lluís Girona Boffi
Publicat el 24 de juliol de 2017 a les 13:05
Actualitzat el 26 de juliol de 2017 a les 09:27
Et pot interessar
-
Cultura Una Setmana del Llibre de «màxims» a Arc de Triomf: 93 casetes i 312 expositors
-
Cultura Jordi Amat guanya el Premi Bones Lletres d'Assaig amb una mirada sobre Barcelona
-
Cultura El Món de la Tele i Next enforteixen la seva aposta editorial
-
Cultura Dagoll Dagom diu adeu amb l’última funció de «Mar i cel» aquest diumenge
-
Cultura «Mar i Cel» arribarà als cinemes per Nadal
-
Cultura Polèmica per la representació d'una obra de teatre catalanòfoba en un acte de l'Ajuntament de Barcelona