La televisió pública catalana fa el salt a la plataforma Twitch. TV3 estrena un nou canal en el servei líder audiovisual de retransmissions en directe amb un nou espai de l'Alguna Pregunta Més?. L'encarregada de conduir-ho serà la monologuista i guionista Marta Bosch just després de finalitzar el programa per la televisió clàssica.
Bosch, primer, comentarà tot el que estigui passant al programa televisiu amb els espectadors a través del xat de Twitch i després analitzarà tot el que s'ha vist amb diversos dels col·laboradors habituals del programa. Entre ells hi apareixeran Joel Díaz i Isma Juárez, a més d'entrevistar personatges coneguts vinculats a l'actualitat o al programa.
Serà cada dilluns, en un directe setmanal que durarà al voltant d'una hora i mitja. La intenció de TV3 és que els espectadors es converteixin en els protagonistes, un dels punts forts de Twitch, interactuant amb el programa. Marta Bosch és guionista, ha fet monòlegs d’humor a més d’un escenari i actualment és redactora de l'APM?. Bosch despullarà el programa des de dins. De forma implacable. Sense miraments. Sense fer presoners. Però sempre al servei de l’humor.
[plantillavirals]
TV3 s'estrenarà a Twitch amb un canal de «l'APM?»
L'espai el conduirà Marta Bosch, monologuista i guionista del programa, i comptarà amb convidats i col·laboradors com Joel Díaz o Isma Juárez
ARA A PORTADA
-
Sánchez proposa la progressista Teresa Peramato com a nova fiscal general de l’Estat Marc Orts i Cussó
-
Jordi Pujol serà jutjat a l'Audiència Nacional en contra del criteri de tots els metges Bernat Surroca Albet
-
-
-
Jordi Pujol, el llegat (III): ambició familiar a l'ombra del pare Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 13 de gener de 2022 a les 17:33
Actualitzat el 13 de gener de 2022 a les 17:41
Et pot interessar
-
Cultura
Radiografia del sector editorial: una de cada tres de l'Estat són catalanes
-
Cultura
«El que preserva la humanitat és la gent que salva els altres»
-
Cultura
El futur Museu Carmen Thyssen Barcelona pren forma amb la seva primera intervenció artística
-
Cultura
La Comissió de la Dignitat presenta un requeriment a la Generalitat per «deixadesa» d’obligacions en els plets de Sixena
-
Cultura
Joan Dausà estrenarà el nou disc «Immortals» la primavera del 2026
-
Cultura
Subhasta milionària: un quadre de Gustav Klimt trenca el rècord històric de preu
