La televisió pública catalana fa el salt a la plataforma Twitch. TV3 estrena un nou canal en el servei líder audiovisual de retransmissions en directe amb un nou espai de l'Alguna Pregunta Més?. L'encarregada de conduir-ho serà la monologuista i guionista Marta Bosch just després de finalitzar el programa per la televisió clàssica.
Bosch, primer, comentarà tot el que estigui passant al programa televisiu amb els espectadors a través del xat de Twitch i després analitzarà tot el que s'ha vist amb diversos dels col·laboradors habituals del programa. Entre ells hi apareixeran Joel Díaz i Isma Juárez, a més d'entrevistar personatges coneguts vinculats a l'actualitat o al programa.
Serà cada dilluns, en un directe setmanal que durarà al voltant d'una hora i mitja. La intenció de TV3 és que els espectadors es converteixin en els protagonistes, un dels punts forts de Twitch, interactuant amb el programa. Marta Bosch és guionista, ha fet monòlegs d’humor a més d’un escenari i actualment és redactora de l'APM?. Bosch despullarà el programa des de dins. De forma implacable. Sense miraments. Sense fer presoners. Però sempre al servei de l’humor.
[plantillavirals]
TV3 s'estrenarà a Twitch amb un canal de «l'APM?»
L'espai el conduirà Marta Bosch, monologuista i guionista del programa, i comptarà amb convidats i col·laboradors com Joel Díaz o Isma Juárez
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de gener de 2022 a les 17:33
Actualitzat el 13 de gener de 2022 a les 17:41
Et pot interessar
-
Cultura Una Setmana del Llibre de «màxims» a Arc de Triomf: 93 casetes i 312 expositors
-
Cultura Jordi Amat guanya el Premi Bones Lletres d'Assaig amb una mirada sobre Barcelona
-
Cultura El Món de la Tele i Next enforteixen la seva aposta editorial
-
Cultura Dagoll Dagom diu adeu amb l’última funció de «Mar i cel» aquest diumenge
-
Cultura «Mar i Cel» arribarà als cinemes per Nadal
-
Cultura Polèmica per la representació d'una obra de teatre catalanòfoba en un acte de l'Ajuntament de Barcelona