Aposta ferma de TVE per la informació política en aquesta nova temporada. La televisió pública espanyola donarà molt pes els matins de dilluns a divendres al periodista Xabier Fortes, qui -a part de dirigir Los Desayunos- presentarà una tertúlia política els migdies. Aquest nou format ocuparà els espais de Amigas y conocidas i Saber Vivir, que han estat cancel·lats. TVE busca així competir contra Al Rojo Vivo d'Antonio García Ferreras en una franja maleïda. 
El programa d'actualitat política de La Sexta manté un lideratge ferm abans dels telenotícies. De fet, Cuatro va intentar ficar-hi cullerada amb Las mañanas de Cuatro, ja existint, i també TV3 amb una doble tertúlia a Els Matins. Els matins intersetmanals a la cadena pública, doncs, comptaran amb tres blocs, on la informació política serà cabdal: Los desayunos, La mañana i la nova tertúlia.
Cal recordar que Fortes és, precisament, una de les veus més crítiques amb la gestió del Partit Popular al capdavant de l'ens i la politització dels mitjans públics a l'Estat. En una entrevista a La Sexta, el periodista gallec va assenyalar que la situació a RTVE és "insostenible".
La intenció de la nova cúpula del mitjà públic és, tal com declaren des de la Corporació a l'Agència EFE, "recuperar tota la tensió informativa del matí" per competir amb les cadenes privades.
							
																					
																TVE intenta competir amb Ferreras polititzant els migdies
Aposta per una tertúlia política conduïda per Xabier Fortes, una de les veus més crítiques amb la gestió del PP a l'ens, abans de l'informatiu de les 15.00h
ARA A PORTADA
- 
													Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet  
- 
													Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Oriol March  
- 
													ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet  
- 
													Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet  
- 
													Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol  
Publicat el 21 d’agost de 2018 a les 18:00
																			
								Et pot interessar
- 
												 Cultura
												Barcelona ret homenatge a Montserrat Caballé i Freddie Mercuri i col·locarà una estàtua a Glòries Cultura
												Barcelona ret homenatge a Montserrat Caballé i Freddie Mercuri i col·locarà una estàtua a Glòries
- 
												 Cultura
												La jutgessa expulsa la Generalitat del procediment del trasllat dels murals del MNAC a Sixena Cultura
												La jutgessa expulsa la Generalitat del procediment del trasllat dels murals del MNAC a Sixena
- 
												 Cultura
												Eudald Carbonell, Premi d'Honor de la Història als IV Premis Sàpiens Cultura
												Eudald Carbonell, Premi d'Honor de la Història als IV Premis Sàpiens
- 
												 Cultura
												Dard d'Aragó al MNAC per les pintures de Sixena: «Si fos patrimoni català se l'haurien estimat més» Cultura
												Dard d'Aragó al MNAC per les pintures de Sixena: «Si fos patrimoni català se l'haurien estimat més»
- 
												 Cultura
												Barcelona recupera una llibreria a l'epicentre de la turistificació Cultura
												Barcelona recupera una llibreria a l'epicentre de la turistificació
- 
												 Cultura
												Mor Lluís Permanyer, el guardià de la memòria de Barcelona Cultura
												Mor Lluís Permanyer, el guardià de la memòria de Barcelona

 
															 
															 
															 
															 
															