VÃDEO Intens duel de retrets entre Rufián i Ferreras
Cultura
L'entrevista va provocar una allau de reaccions a la xarxa |El diputat d'ERC convida al periodista de la Sexta a "mirar TV3"
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de setembre de 2017 a
les 11:10
L'entrevista que li va fer Antonio Ferreras a Gabriel Rufián aquest dijous a La Sexta, després que el portaveu d'ERC al Congrés ensenyés una impressora als membres del PP per denunciar la persecució del govern estatal al referèndum, ha esdevingut viral per l'intens duel dialèctic que ambdós van protagonitzar.
La tensió va començar quan parlaven de les declaracions del lehendakari Urkullu sobre el referèndum. "No sé què vol que li digui, que em rendeixo pel que diu Urkullu?", exclamava Rufián, "Urkullu forma part del règim del 78, ho dic amb respecte, i és normal que opini així, perquè dóna suport a al PP". "Em sorprèn que posi l'opinió d'Urkullu i no altres, però hi estem acostumats..." li comentava al periodista.
A més, també va acusar Farreras parlant de suposades "trucades telefòniques" que estava rebent per seguir la seva línia editorial. "Ja li dic que acceptar l'inacceptable no forma part del nostre codi bàsic de comportament periodístic", li rebatia el presentador d'Al Rojo Vivo, "ja m'agradaria que totes les televisions d'Espanya i Catalunya fossin com aquesta", sentenciava. "Entenc que es refereix a TV3. El convido a mirar-la perquè quasi hi ha més unionistes que perillosos separatistes", acabava contestant-li Rufián.
Molta gent va comentar l'entrevista a les xarxes, i algunes cares conegudes van criticar l'actitud del diputat republicà.
Et pot interessar
-
Cultura
Coses de l'agost (i II)
-
Cultura
Mor Dolly Parton, llegenda de la música country, als 80 anys
-
Cultura
Barceló o el (segon) retorn a l'origen
-
Cultura
El futur de la Universitat Catalana d'Estiu en aigües turbulentes: «No hi ha certeses»
-
Cultura
Els clàssics es disparen: «L’Odissea» de Nolan revifa la tradició grega
-
Cultura
Els 10 llibres en català més traduïts al món: de «La pell freda» a «La plaça del Diamant»
