VÍDEO «Valeria», la nova sèrie de Netflix que adapta les novel·les d'Elisabet Benavent

La producció està dirigida i creada per tot un equip de dones i s'estrenarà el pròxim 8 de maig a la plataforma

Publicat el 14 d’abril de 2020 a les 15:59
Actualitzat el 14 d’abril de 2020 a les 16:00
Les històries i les problemàtiques de Valeria, el destacat personatge de la famosa escriptora Elisabet Benavent, cobrarant vida a través d'una nova sèrie produïda per Netflix. Valeria s'estrenarà el pròxim 8 de maig a la plataforma, encara en ple confinament, i està creada per María López Castaño i Inma Torrent, a més de tot un equip de dones guionistes.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=V1uFnwhUSs0[/youtube]
Valeria (interpretada per Diana Goméz) és una escriptora en crisi, tant per les seves novel·les com pel seu marit i la distància emocional que els separa. Es refugia en les seves tres millors amigues: Carmen (Paula Malia), Lola (Silma López) i Nerea (Teresa Riott), que li donen un suport incondicional. Totes elles es veuen immerses en un remolí d'emocions sobre amor, amistat, gelosia, infidelitat, dubtes, desamors, secrets, treball, preocupacions, alegries i somnis sobre el futur.

Maxi Iglesias, Ibrahim Al Shami, Eva Martín, Fran Bleu, Ángel de Miguel, Alexandra Prokhorova i Dominga Bofill tanquen un repartiment que promet ser una delícia per a tots els amants de les històries i novel·les de Benavent. El 8 de maig, a la plataforma.