Al "No-món" se li gira feina, tal com ha confirmat Winona Ryder al programa Late Night With Seth Meyers de l'NBC. I això vol dir que un dels seus habitants més malparlats i extravagants, l'exorcista d'humans Beetlejuice, podrà seguir fent de les seves. L'actriu, que al film original feia el paper de la tèrbola nena Lydia Deetz, ha explicat que la seqüela del film de culte Beetlejuice (1988) segueix en marxa i que tornarà a participar-hi.
"Crec que ho puc confirmar perquè Tim Burton, en un acte amb la premsa durant la promoció de Big Eyes, no va tenir problemes a dir-ho", trencant així el secretismes del projecte, tal com ha expressat l'actriu. La pel·lícula és una de les obres de més èxit dels vuitanta, a banda de ser una de les fites més apreciades pels "fans" de tota la filmografia de Tim Burton.
La incògnita de la participació de Michael Keaton
El film original va ser protagonitzat per Michael Keaton, un actor que vivia, en aquells anys, un bon moment de popularitat (va ser el Batman de les dues pel·lícules que va signar el propi Burton). A hores d'ara, però, la seva participació encara no està confirmada, sent un dels grans misteris per resoldre.
Després d'anys d'ostracisme, Keaton viu en l'actualitat un dels millors moments de la seva carrera, sobretot gràcies al paper interpretat a Birdman (Alejandro González Iñárritu, 2014), un dels grans èxits de la darrera temporada cinèfila, per la qual va aconseguir el Globus d'Or i una nominació als Oscar.
Winona Ryder confirma que hi haurà segona part de «Beetlejuice»
Cultura
El delirant humor negre de la pel·lícula de culte de Tim Burton tindrà una seqüela
ARA A PORTADA
-
Cultura El futur de la Universitat Catalana d'Estiu en aigües turbulentes: «No hi ha certeses» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
13 d’agost de 2015 a
les 14:20
Et pot interessar
-
Cultura
Els clàssics es disparen: «L’Odissea» de Nolan revifa la tradició grega
-
Cultura
Els 10 llibres en català més traduïts al món: de «La pell freda» a «La plaça del Diamant»
-
Cultura
«Sempre ens podem reinventar després d'un daltabaix»
-
Cultura
«No veig el català amb pessimisme»
-
Cultura
«A l’estiu, Gràcia perd una mica l’essència del barri»
-
Cultura
Com sona l'estiu?
