La Festa Major d'Hostalets d'en Bas arriba aquest cap de setmana

Comença aquest divendres una de les més llargues de la Garrotxa

Publicat el 08 d’agost de 2019 a les 06:15
Aquest cap de setmana, des de divendres 9 d'agost, s'inicia la Festa Major dels Hostalets d'en Bas, a la Vall d'en Bas, amb el següent programa:

DIVENDRES 9
Vespre, a les 8: NOCTURNA ESTRELLADA. Sortida nocturna amb sopar i observació de la pluja d’estels. Hora d’arribada (aproximada): 1 de la matinada. Més informació i inscripcions: www.vallbas.cat. Venda de tiquets abans del 7 d’agost a establiments del poble.
 
DISSABTE 10
Tarda, a les 4: GRAN GIMCANA RURAL per a petits i grans. Grups de 3 a 5 persones. Edat de 0 a 120 anys. Cal portar calçat i roba còmoda. Es recomana portar banyador, roba de recanvi i tovallola. Preu: 5€ per persona. Gimcana + sopar adults = 18€. Gimcana + sopar nens = 12€. Es disposaraÌ€ de servei de dutxa i servei de bar. Inscripcions: fins al 4 d’agost a la paÌ€gina web de l’Ajuntament de la Vall d’en Bas. Places limitades. Per a més informació: comihostalets@gmail.com.
Vespre, a les 9.30: SOPAR POPULAR al carrer Teixeda. Preu sopar adults: 15€ - Nens 9€. Venda de tiquets al forn de pa Bataller, a Can Llonga i a la Carnisseria Els Hostalets abans del dia 7 d’agost.
I tot seguit BALL amb SOL DE NIT.
 
DIUMENGE 11
Matí, a les 10: sessió de IOGA oberta i gratuïta.
A les 10.30: simultànies d’ESCACS al carrer Teixeda.
Tarda, a les 5: taller de CIRC amb la companyia VIU I RIU per tots els públics i INFLABLE al local social.
Vespre, a les 7: CONCERT DE FESTA MAJOR amb GRUP MILLENIUM al carrer Teixeda.
 
DIMECRES 14
Vespre, de 8 a 2: MÚSICA A LA ‘IERA’ amb els grups MABEL FLORES DUET, SEIKOS i PRESIDENT XAI.
 
DIJOUS 15
Matí, a les 12: OFICI SOLEMNE.
Tot seguit: SARDANES I BALL D’EN CARPINS I LA MARIETA acompanyats dels TAMBOKETES.
Vespre, a les 8.30: SARDANES  amb la cobla PRINCIPAL DE PORQUERES.