Publicat el 22 d’abril de 2025 a les 09:02
Actualitzat el 23 d’abril de 2025 a les 09:10

Olot serà aquest dimecres 23 d’abril l’epicentre de la celebració de Sant Jordi a la Garrotxa. La capital tornarà a viure una de les jornades més multitudinàries de l’any amb el mateix format que altres anys.

El Firal s’omplirà de parades d’entitats, partits polítics, empreses i particulars que vendran roses, llibres i tota mena de regals de Sant Jordi. En total, n’hi haurà una setantena. Són menys que altres anys: el 2024 n’hi va haver una norantena.

Des de primera hora del matí i fins al vespre, el Firal serà l’eix vertebrador de la jornada, però també hi haurà algunes activitats a altres espais del centre d’Olot. A la plaça de l’U d’Octubre, a les 17:30 h, hi haurà ballada de sardanes amb la Cobla Principal de Porqueres; i a les 19:30 h, a la plaça Rector Ferrer, actuació castellera amb els Xerrics d’Olot.

A partir de les 12 h, també es passejarà pel centre de la ciutat el cabeçut de Sant Jordi del Centre d’Iniciatives Turístiques d’Olot.
 

Escull Garrotxa com la teva font preferida de Google