Més de cent empreses ja són 100% Olot
Disset noves empreses acaben de signar el conveni de col·laboració amb la marca de la capital de la Garrotxa
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’abril de 2018 a les 06:38
El Saló de Sessions de l’Ajuntament d’Olot ha acollit aquest dilluns 9 d’abril la signatura del conveni del 100% Olot. 17 empreses han signat l’acord de col·laboració per a l’ús de la marca 100% Olot. Es tracta de les empreses Clínica Dental Silvia Bosch, El Petit Cosidor, El Nou Firalet, Fleca Rebull, FV Seguretat, Global Print and Nature, Gràfic Roll, La Copisteria, Llar Nova, Malory, Mundifauna, Natural Training, Olor a Net, Perruqueria MD Tendències, Primer Plat, Simax Perruqueria i Volcànic Room Scape.
El regidor de Promoció Econòmica d’Olot, Estanis Vayreda, ha agraït a les empreses “el vostre compromís amb la ciutat i que, amb el dia a dia, feu els possibles per portar a arreu el nom d’Olot”. El 100% Olot és la marca de ciutat que permet a les empreses i les entitats mostrar el seu compromís amb els valors i l’essència de ciutat. L’any 2012 va tenir lloc la primera signatura d’acords amb les empreses i entitats que van voler transmetre i ajudar a projectar la imatge d’Olot amb la seva activitat diària. Cadascun dels signants ha escollit la modalitat de marca (100% natural, 100% cultural, 100% esportiu, 100% comercial...) així com l’aplicació al seu producte o servei que s’adequa millor a les seves necessitats.
A dia d’avui i després del sisè acte de signatura, ja són 100% Olot un total de 7 associacions empresarials, 104 empreses i 26 entitats que aposten per utilitzar la marca i donar-la a conèixer -a través de la seva feina i del seu dia a dia-, compromesos amb la qualitat, la feina ben feta i el territori. Totes les empreses, es poden conèixer amb més detall a la pàgina web www.turismeolot.com i a http://empresa.dinamig.cat. A nivell global, entre totes les empreses i entitats, s’estan utilitzant 180 modalitats de la marca a partir de 392 aplicacions. La marca més utilitzada és la de 100%Olot i 100%Garrotxa i pel que fa a les aplicacions hi ha més diversitat. De totes maneres, les que més destaquen són l’ús de la marca 100% a la pàgina web (61 empreses), a les xarxes socials (60), als correus electrònics (39) i al material publicitari (42) seguit de la resta d’aplicacions com factura i papereria.
Les empreses i entitats que vulguin convertir-se en 100% Olot poden demanar informació a l’Agència d’Innovació i Desenvolupament de la Garrotxa (DinamiG) al carrer Tomàs de Lorenzana número 15 o bé al 972 260 152 extensió 1.
Et pot interessar
-
Economia Quins comerços no accepta el nou Pla d’Usos del Nucli Antic d’Olot?
-
Economia «Oh! Garrotxa», la nova marca turística i territorial de la Garrotxa
-
Economia Olot sotmetrà a votació el projecte del primer APEU de la ciutat
-
Economia Garrotxa Tech projecta un centre d’innovació a Olot
-
Economia La Garrotxa ja ha rebut gairebé 40 milions dels Fons Next Generation
-
Economia La Garrotxa tanca el 2024 amb les millors dades d’atur dels últims 16 anys