El darrer "Quedem a la plaça?" de Sant Joan les Fonts, en aquesta ocasió al barri Sec, va comptar amb una bona representació veïnal. Un dels punts centrals de la trobada van ser les dificultats que tenen els veïns a l'hora d'aparcar en els carrers Santiago Rusiñol i Isaac Albéniz.
El primer d’aquests carrers, compta amb una important afluència de vehicles, tant de veïns del carrer com dels treballadors de dues empreses pròximes.
Els veïns van fer diverses propostes per a resoldre el problema com ara crear un nou aparcament o canviar el sentit de la via. El compromís de l’equip de govern va ser traslladar aquestes propostes als serveis tècnics, i cercar, també, l’opinió d’un tècnic exterior, per mirar de trobar una solució a la situació.
Es va tornar a emplaçar els veïns per d’aquí tres setmanes, quan ja es tindrà resposta dels tècnics, per a poder debatre conjuntament la millor opció.
A la trobada també es va parlar de la neteja del Torrent de Soler i de l'incivisme d’alguns propietaris de gossos que els deixen deslligats i embruten.
A aquesta reunió també hi va assistir l’agent cívic i el tècnic d’urbanisme de l’Ajuntament.
Els problemes d’aparcament al «Quedem a la plaça?» de Sant Joan les Fonts
Els veïns van fer diverses propostes per a resoldre el problema
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de setembre de 2021 a les 16:09
Actualitzat el 28 de setembre de 2021 a les 16:17
Et pot interessar
-
Societat Reclamen a Incasòl que adquireixi 23 pisos protegits de Caixabank a Olot
-
Societat Recuperen una quarantena de varietats antigues de blat a la Vall d'en Bas
-
Societat Èxit de participació en el projecte educatiu de Viles Florides d'Olot
-
Societat Els CAPs de la Garrotxa faran una prova per saber l'exposició al tabac dels infants
-
Societat Lluís Ramió serà el nou gerent de la Fundació Hospital d'Olot i Comarcal de la Garrotxa
-
Societat Tot a punt per al Festival de Senderisme de la Garrotxa