Dia que recordarà Nan Oliveras. Aquest diumenge 13 de novembre, el triatleta olotí ha guanyat la mítica cursa de Behobia – Sant Sebastià, una mitja marató amb uns 30.000 participants que se celebra al País Basc. Oliveras ha sorprès els corredors més habituals de la mitja distància i ha aconseguit la victòria amb un temps de 1:01:20.
El triomf de l'atleta garrotxí ha estat marcat per l'atac final que ha protagonitzat. Quan faltaven vuit quilòmetres per al final, Oliveras ha llançat l'atac que no han pogut seguir els dos favorits Jesús Olmo i Artur Bossy, segon i tercer respectivament. L'olotí ha acabat entrant en solitari a meta i s'ha convertit en el guanyador de la 57a edició d'una de les cites més importants per als amants de l'atletisme.
Nan Oliveras, en declaracions al Diari Vasco ha dit, just després de travessar la meta, que tenia moltes ganes de disputar la carrera i que dedicava el triomf al seu pare: "Tenia moltes ganes de venir i guanyar és espectacular. He intentat imposar el meu ritme i així ha estat. És de les millors carreres que he corregut. Li dedico el triomf al meu pare que ens va deixar fa dos anys".
Nan Oliveras guanya la mítica Behobia-Sant Sebastià
L'atleta olotí ha donat la sorpresa aquest diumenge i ha guanyat contra tot pronòstic

- Nan Oliveras arribant a la meta de la Behobia -
- Fotorunners / @NanOliveras
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de novembre de 2022 a les 22:27
Actualitzat el 13 de novembre de 2022 a les 22:32
Et pot interessar
-
Societat Figueres i Olot veuran passar La Vuelta per primer cop els dies 27 i 28 d'agost
-
Societat Olot és l'única capital de comarca gironina que redueix els lloguers
-
Societat Té risc viure entre volcans? Un projecte a la Garrotxa ho aclareix
-
Societat Una oficina itinerant dels Mossos recorrerà cinc pobles de la Garrotxa
-
Societat El Meteocat emet un avís per temps violent a quatre comarques durant la tarda de divendres
-
Societat Prop de 120 persones participen en la reunió amb l’alcalde d'Olot als barris a Les Tries i Sant Miquel