Seminari a Olot sobre com mesurar la satisfacció del client

Publicat el 31 de gener de 2008 a les 16:22
Professor:    
Oriol Cesena. Llicenciat en administració i direcció d'empreses i Màster en màrqueting i comercialització a ESADE, és professor de "Distribució Comercial" i "Direcció Comercial" de la UdG. Actualment combina la tasca docent amb la direcció de la consultoria Focalizza
 
Descripció i objectius:
Una de les claus de l'èxit comercial de les empreses més innovadores descansa en conèixer allò que no es veu. I és que avui per avui ja no és suficient conèixer com pensa el client, sinó que cal esbrinar els motius i el perquè de les conductes comercials de la nostra clientela.
En aquest sentit, resulta òptim que les empreses coneguin els principals instruments d'investigació comercial necessaris per a conèixer amb un major detall les problemàtiques que porten al client a actuar d'una determinada forma o altra.
Amb la realització d'aquest seminari, els assistents han de poder trobar resposta a preguntes com les que es mostren a continuació: conec el meu client?, conec els motius reals que el porten a comprar?, quina és la satisfacció real del meu client?, i l'esperada? Aquest seminari vol apropar l'empresari als següents aspectes.
 Programa:
 
    ·         Mètodes d'investigació que cal conèixer:
                  El mercat, el màrqueting i la seva relació amb el client.
                  Fórmules qualitatives per conèixer el client.
                  Fórmules quantitatives per conèixer el client.
·         Instruments per conèixer el client:
                  Mètodes per conèixer els hàbits de conducta del client.
                  Mètodes per conèixer la satisfacció comercial del client.
·         Exemples i casos pràctics "La satisfacció real del nostre client":
                        Com construir una enquesta de satisfacció de la nostra clientela: paràmetres a tenir en
                         compte.
 
Preu:                  65 €  
Data i horari:    Divendres 8 de febrer de 9.30 a 14 hores
Inscripcions:
1.      Reservar plaça a la Fundació d'Estudis Superiors: Telèfon 972 26 21 28
C/ Fontanella, 3 d'Olot – fes@olot.cat–  http://fes.olot.cat
2.    Fer l'ingrés al CC (Caixa de Girona) 2030 0011 12 3000244193 indicant el nom de qui s'inscriu i el codi del seminari: 220710