Professor:
Oriol Cesena. Llicenciat en administració i direcció d'empreses i Màster en màrqueting i comercialització a ESADE, és professor de "Distribució Comercial" i "Direcció Comercial" de la UdG. Actualment combina la tasca docent amb la direcció de la consultoria Focalizza
Descripció i objectius:
Una de les claus de l'èxit comercial de les empreses més innovadores descansa en conèixer allò que no es veu. I és que avui per avui ja no és suficient conèixer com pensa el client, sinó que cal esbrinar els motius i el perquè de les conductes comercials de la nostra clientela.
En aquest sentit, resulta òptim que les empreses coneguin els principals instruments d'investigació comercial necessaris per a conèixer amb un major detall les problemàtiques que porten al client a actuar d'una determinada forma o altra.
Amb la realització d'aquest seminari, els assistents han de poder trobar resposta a preguntes com les que es mostren a continuació: conec el meu client?, conec els motius reals que el porten a comprar?, quina és la satisfacció real del meu client?, i l'esperada? Aquest seminari vol apropar l'empresari als següents aspectes. Programa:
· Mètodes d'investigació que cal conèixer:
El mercat, el màrqueting i la seva relació amb el client.
Fórmules qualitatives per conèixer el client.
Fórmules quantitatives per conèixer el client.
· Instruments per conèixer el client:
Mètodes per conèixer els hàbits de conducta del client.
Mètodes per conèixer la satisfacció comercial del client.
· Exemples i casos pràctics "La satisfacció real del nostre client":
Com construir una enquesta de satisfacció de la nostra clientela: paràmetres a tenir en
compte.
Preu: 65 €
Data i horari: Divendres 8 de febrer de 9.30 a 14 hores
Inscripcions:
1. Reservar plaça a la Fundació d'Estudis Superiors: Telèfon 972 26 21 28
2. Fer l'ingrés al CC (Caixa de Girona) 2030 0011 12 3000244193 indicant el nom de qui s'inscriu i el codi del seminari: 220710