A l'hora de reconèixer la tasca de Caixa Girona, l'entitat internacional Corporate Research Foundation (CRF) ha tingut en compte elements com l'ambient i la cultura de treball, les condicions laborals, el desenvolupament de talent, el compromís amb la societat i lÂ’aposta per a la innovació. Segons ha ressaltat el director de Recursos Humans de Caixa Girona, Josep Ibáñez Ibáñez, 'la política de recursos humans que s'exerceix a l'entitat és de proximitat, de participació i de motivació'.
Un dels valors més prestigiats per aconseguir aquest segell de qualitat ha estat l'optimització de la comunicació interna. En aquest sentit, es destaca que l'ús de les noves tecnologies ha permès millorar els canals de comunicació i de gestió de persones. Entre aquests, hi ha el port@l de l'empleat, el Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU) o el programa Druid@ dedicat a la formació. El CRF també destaca que els canvis que s'han impulsat en els darrers anys des de l'Àrea de Recursos Humans de l'entitat gironina en col·laboració amb lÂ’Àrea Comercial han permès donar creixement personal i professional als empleats de Caixa Girona.