
Vilablareix, Quart, Sant Gregori, Campllong, Sarrià de Ter i Madremanya acolliran aquest festival únic entre els que es programen a l’estiu. Els espectacles es caracteritzen per ser de petit format, en ambient de cafè-teatre a l’aire lliure, on l’artista, en estat pur, s’apropa al màxim a l’espectador.
Emergent combina la participació de nous valors de les arts escèniques gironines, valors “emergents”, amb artistes de renom.
El festival està organitzat pel Consell Comarcal del Gironès. La direcció artística és a càrrec de Pere Solés i Pau Marqués de l’Associació Fringe, i compta amb la col•laboració dels ajuntaments dels municipis participants i de la Diputació de Girona.
Enguany participaran a Emergent artistes com Beth, Sanjosex o Dansalt, entre molts d’altres.
Neia Comas, consellera de Cultura del Consell Comarcal del Gironès, ha destacat la importància del treball conjunt entre el Consell Comarcal del Gironès i els ajuntaments del municipis per tal de poder acostar la cultura a tots els pobles de la comarca, independentment del nombre d’habitants i, alhora, ser un referent per a la promoció de nous valors “emergents”.