L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, juntament amb el director general d’Endesa a Catalunya, Josep M. Rovira, inauguraran aquesta tarda la nova Oficina Comercial d’Atenció al Client que Endesa té a la ciutat. La nova dependència, oberta des de setembre, substitueix la que fins ara estava ubicada a la seu de la Companyia a Salt/Girona i s’ha traslladat a un punt més cèntric de la ciutat per tal d’acostar-la als ciutadans i millorar el servei que s’ofereix als clients.
L’oficina, ubicada al carrer Santa Eugènia número 7, està més ben comunicada per tren, autobusos interurbans i per carretera, i proporciona servei als clients de Girona i de les poblacions més properes. A diferència de l’anterior, que estava situada als afores de la ciutat, és una oficina més espaiosa i funcional, i disposa de 9 llocs d’atenció des dels quals es podrà dur a terme qualsevol tipus de gestió que tingui a veure amb l’Empresa (contractar llum i gas, realitzar qualsevol modificació contractual com poden ser les dades bancàries, augmentar la potencia, domiciliar pagaments, rebre informació i efectuar reclamacions, rebre assessorament energètic per part d’experts professionals, etc.).
A l’acte d’inauguració també hi ha assistit el director d’Endesa a Girona, Francesc Vizcaíno, el director dels Serveis Territorials d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, Christian Serarols, el president de la Cambra de Comerç de Girona, Domènec Espadalé, el president de la FOEG, Jordi Comas, entre d’altres.
La implantació d’aquesta oficina és fruit d’un acurat procés tant de selecció i condicionament dels espais, com de selecció i formació de les persones que les atenen, amb l’objectiu de seguir treballant per assolir el nivell adequat de comoditat i qualitat d’atenció i satisfacció als més de 4 milions de clients que Endesa té a Catalunya, 491.020 dels quals a la demarcació de Girona.