Els Tres Tombs de Canovelles encetarà, aquest cap de setmana, les festivitats de Sant Antoni Abat a la comarca. Una tradició que molts municipis celebren durant els primers mesos de l'any. La Comissió de Sant Antoni Abat de Canovelles l'ha organitzat per aquest dissabte 20 de gener, amb un esmorzar pels participants, la ballada de la Colla Bastonera i la passada pels carrers del municipi.
La diada de Sant Antoni se celebrarà a la plaça de Margarida Xirgu. L‘acte començarà cap a les 9:30 amb l’esmorzar popular per a tots els participants. A les 10:30 està previst que actuï la colla bastonera de la Comi. I, a les 11:00, tindrà lloc la benedicció dels animals. Tot seguit, s’iniciarà la passada pels carrers del municipi.
Enguany el recorregut serà el següent: La passada arrencarà al carrer de Barcelona, continuarà per l’avinguda de Canovelles, passarà pel barri de Sanaüja i continuarà pels carrers del nucli urbà com el carrer Diagonal, de la Indústria, del Molí de la Sal, de la Riera, de França i de la Verge del Pilar. La passada acabarà prop de l’escola Congost.
La festa de Sant Antoni acabarà amb un sopar de gala i ball de fi de festa al Campanar. D’altra banda, cal destacar que el dimecres 17 de gener, a les 20:00, se celebrarà la missa en honor a Sant Antoni Abat a la parròquia de Sant Fèlix.
Canovelles enceta el cicle dels Tres Tombs a la comarca
La festivitat de Sant Antoni Abat es farà aquest dissabte amb la benedicció dels animals i la passada pels carrers de municipi

- La passada dels Tres Tombs a Canovelles -
- Ajuntament de Canovelles
Ara a portada
Publicat el 15 de gener de 2024 a les 12:48
Actualitzat el 13 de març de 2024 a les 13:11
Et pot interessar
-
Cultura Oms estrena «Molt lluny» a l’Edison amb la presència de David Verdaguer i Ilyass El Ouahdani
-
Cultura Canovelles prepara un Sant Jordi ple de cultura i tradició
-
Cultura «La pel·lícula posa la lupa en les minories i ens fa reflexionar sobre el nostre rol dins la societat»
-
Cultura Granollers es tornarà a omplir de llibres i cultura per Sant Jordi