El disc 'Després del Jazz' ja és a les botigues

La Societat Coral Amics de la Unió i el Martí Ventura Trio versionen clàssics del pop i del rock

Publicat el 28 de desembre de 2011 a les 19:00
La Societat Coral Amics de la Unió treu disc. Foto: VO.com

Les veus d'un cor i la música d'un trio de jazz que interpreten conjuntament clàssics del pop i del rock. Aquesta és la proposta que ofereixen La Societat Coral Amics de la Unió i el Martí Ventura Trio a Després del Jazz , sota la direcció del director Josep Vila Jover. El projecte es va iniciar l'any 2009 i volia unir els dos llenguatges musicals en un suggeriment atractiu pel públic. Ara, els dos conjunts posen a la venda el disc que mostra una part d'aquesta iniciativa musical, on s'hi versionen clàssics de David Bowie, The Beatles o Queen, entre altres artistes.

El disc ha sortit al mercat aquestes festes nadalenques i es presentarà el 4 de març al Teatre Auditori de Granollers, el mateix espai on es va representar per primera vegada l’any 2009, i on va ser molt ben acollit pel públic. L'èxit de l'espectacle es deu, en gran part, a aquest repertori de clàssics que s'allunyen del concepte quotidià de la música jazz i coral. Un cop versionats, els temes aconsegueixen captar l’atenció del públic, que ja coneix les cançons i les té integrades dins el seu imaginari musical

Després del jazz és una bona proposta on la cantant solista Laia Cagigal, el trio de jazz format per Martí Ventura, Jordi Gaspar, Oriol Roca i Joel Moreno, i un cor mixt format per una cinquantena de cantaires del cor de Cambra de Granollers i el cor Jove Amics de la Unió, fan transitar l'oient del jazz al gospel , del pop i el rock als cants espirituals, o del reagge als boleros. Un espectacle d'alta qualitat que ara surt a la venda en format CD per a qui el vulgui gaudir a la pròpia llar.