El Museu Abelló de Mollet organitza una sortida a Ceret

Publicat el 16 de juny de 2005 a les 16:59
Amb motiu del centenari del naixement del fauvisme, el Museu d'Art Modern de Ceret presenta una gran exposició: MATISSE-DERAIN. Cotlliure 1905. Per visitar aquesta exposició, el Museu municipal Joan Abelló de Mollet del Vallès ha programat una sortida en autocar el proper diumenge, 3 de juliol. Les inscripcions es poden formalitzar al mateix museu fins el 21 de juny.

Programa:

8 h Sortida en autocar des de el Museu Abelló

10 h Arribada a Ceret. Visita a l'exposició MATISSE-DERAIN Colliure 1905 al Museu d'art Modern de Ceret (obert fins les 17h)

14 h Dinar a AL CATALA per a les persones que facin reserva prèvia amb la reserva de sortida.

TARDA LLIURE (Es facilitarà plànol i relació de llocs d'interès)

19 h Sortida en autocar cap a Mollet


Preu 1: 21,15 €
Inclou: Viatge anada i tornada en autocar, assegurança de viatge i entrada al museu i exposició

Preu 2: 41,15 €
Inclou: Viatge anada i tornada en autocar, assegurança de viatge, entrada al museu i exposició i dinar al restaurant Al Català


Per a més informació podeu trucar al Museu Abelló (93 544 50 99). Les inscripcions es poden formalitzar al mateix museu fins el 21 de juny.

Escull Granollers com la teva font preferida de Google